کد خبر : 1847507 | 18 مهر 1401 ساعت 14:52 | 79.2K بازدید | 25 دیدگاه

اوبامیانگ:

با ژاوی راحت بودم، آرتتا مربی بازیکنان بزرگ نیست

پی‌یر امریک اوبامیانگ باز هم از میکل آرتتا انتقاد کرد و گفت که او راه هدایت بازیکنان بزرگ را نمی داند. ستاره گابنی در عوض از ژاوی تمجید کرد.

با ژاوی راحت بودم، آرتتا مربی بازیکنان بزرگ نیست

به گزارش "ورزش سه"، پی‌یر امریک اوبامیانگ پس از یک نیم فصل بازی برای بارسلونا و به دلیل مشکلات مالی باشگاه کاتالان به لیگ برتر انگلیس برگشت و پیراهن چلسی را به تن کرد. او سال ها بازیکن آرسنال بود ولی در زمستان سال گذشته به خاطر اختلاف نظر با میکل آرتتا از تیم کنار گذاشته شد و در نهایت با فسخ قراردادش راهی بارسلونا شد.

1751976

او در حالی از بارسا به چلسی پیوست که مصدوم بود ولی به تازگی توانسته شرایط بازی را به دست بیاورد. اوبامیانگ تا به اینجای فصل یک بازی برای چلسی در لیگ برتر انجام داده و یک گل نیز زده است. ستاره گابنی در دو بازی لیگ قهرمانان نیز یک گل برای آبی ها زده است. او در جریان یک مصاحبه از آرتتا انتقاد کرد و گفت:«آرتتا نمی تواند با بازیکنان بزرگ کنار بیاید و راه هدایت‌شان را بلد نیست. او نیاز به بازیکنان جوان دارد که بدون هیچ بحثی حرفش را قبول کنند. او  بازیکنانی می خواهد که توصیه هایش را بشوند و عمل کنند. آرتتا مربی خوبی برای بازیکنان بزرگ و نامدار نیست.»

1738847

اوبامیانگ در عوض از ژاوی تمجید کرد و گفت:« بارسلونا ابتدا با پدرم تماس گرفت. سپس من با ژاوی صحبت کردم و او در مورد برنامه های تاکتیکی اش و نقش من در آنها حرف زد. من فقط به او گفتم قبول است و به بارسا می آیم. ژاوی می دانست که من در آرسنال مشکلات زیادی دارم و به دنبال جدایی هستم. با او در بارسلونا راحت بودم و 6 ماه خوب را در این باشگاه پشت سر گذاشتم ولی در نهایت شرایط به گونه ای شد که به چلسی پیوستم.»

لازم به ذکر است که آرسنال با هدایت آرتتا در فصل جاری با کسب هشت پیروزی از 9 بازی صدرنشین لیگ برتر است.

دیدگاه‌ها