کد خبر : 1847509 | 18 مهر 1401 ساعت 15:15 | 24.8K بازدید | 16 دیدگاه

من در ذهن لئو نیستم

اینیستا: بازگشت مسی به بارسا را دشوار می‌بینم

آندرس اینیستا معتقد است علی‌رغم شایعات بازگشت لیونل مسی به بارسا، ممکن است این اتفاق رخ ندهد.

اینیستا: بازگشت مسی به بارسا را دشوار می‌بینم

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا در تابستان 2018 از بارسلونا جدا شد و به ویسل کوبه ژاپن پیوست. او در این باشگاه 108 بازی انجام داده و به روزهای پایانی فوتبالش نزدیک می شود. ستاره 38 ساله سابق تیم ملی اسپانیا رویای بازگشت به بارسلونا را دارد.

1697263

او در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت و در مورد احتمال بازگشت به بارسا گفت:«یک سال دیگر در ژاپن به فوتبالم ادامه خواهد داد و سپس ببینیم چه پیش می آید. واضح است که دوست دارم به بارسا برگردم. بارسا خانه من است ولی هنوز نمی دانم اگر برگردم، چه نقشی در باشگاه خواهم داشت. اینکه مربی خواهم شد یا مدیر ورزشی مشخص نیست. شاید هم در مدیریت باشگاه پستی به من واگذار شود. اینطور نیست که بگویم بر می گردم و کاری انجام نخواهم داد. فعلا اما روی فوتبال تمرکز دارم و خودم را فوتبالیست می دانم. یک سال برای تصمیم‌گیری در مورد آینده وقت دارم.»

1303661

اینیستا در واکنش به شایعات بازگشت لیونل مسی به بارسا در فصل آینده گفت:«من از بارسلونا و نیز از مسی دورم و معتقدم در حال حاضر بازگشت لئو پیچیده و دشوار است ولی در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. مسی ممکن است برگردد و شاید هم با پی اس جی تمدید کند. هنوز با او در این مورد حرف نزده ام و نمی دانم در ذهنش چه می گذرد.»

1737990

بارسلونا سه شنبه گذشته در سن سیرو 1-0 بازی را به اینتر باخت تا وضعیتش برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان پیچیده شود. دو روز دیگر بارسا در نوکمپ میزبان اینتر خواهد بود. اینیستا در مورد شرایط فعلی بارسا گفت:«بارسا شرایط روحی بی ثباتی دارد. کافی است یک بازی را ببازد تا همه تردیدهای گذشته برگردند. به همین دلیل است که معتقدم بارسا باید بازی هایش را پیروز شود و حتی مساوی هم چاره‌ساز نیست. پیروزی در بازی برگشت برابر اینتر حیاتی است و در غیر این صورت ممکن است بارسا از صعود به دور بعد باز بماند. معتقدم بارسا امسال تیم خوب و کاملی در اختیار دارد. در لالیگا خیلی خوب کار کرده اند و تیم اعتماد به نفس لازم برای موفقیت را دارد. امیدوارم بتوانند اینتر را شکست دهند.»

دیدگاه‌ها