کد خبر : 1847523 | 18 مهر 1401 ساعت 17:00 | 13.9K بازدید | 4 دیدگاه

رکورد ویژه رحمتی وقتی در خانه نیست(عکس)

سرمربی آلومینیوم در تمام مسابقات خارج از خانه این فصل صاحب امتیاز شده است.

رکورد ویژه رحمتی وقتی در خانه نیست(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم در شرایطی هشت بازی این فصل لیگ برتر را پشت سر گذاشته که نیمی از آنها را بیرون از خانه برگزار کرده و برعکس میزبانی‌های لیگ بیست و دوم، توانسته نمایش متفاوتی در تمام بازی‌هایی که بیرون از اراک انجام داده، ارائه بدهد.

سید مهدی رحمتی که فصل گذشته نیز مهمترین پیروزی خود در آلومینیوم اراک را در ورزشگاه آزادی و یک مسابقه خارج از خانه در جام حذفی مقابل پرسپولیس تجربه کرده بود، در این فصل نیز توانسته در همه مهمانی‌های فصل صاحب امتیاز شود و شکستی در تقابل با صنعت نفت آبادان، مس رفسنجان، سپاهان و پیکان نداشته باشد.

رحمتی پس از اینکه نخستین بازی خارج از خانه این فصل مقابل صنعت نفت آبادان را با برتری پشت سر گذاشته بود، در دو دیدار دشوار برابر مس رفسنجان و سپاهان هم شکستی نداشت و تیم او گلی دریافت نکرد که این روند این هفته هم در بازی با پیکان ادامه یافت؛ هرچند این مسابقه می‌توانست برای آنها با برتری همراه باشد.

شاگردان رحمتی در دیدار با پیکان علی‌رغم اینکه صاحب یک ضربه پنالتی شدند، آن را تبدیل به گل نکردند و در روزی که می‌توانستند برنده باشند، به یک امتیاز بسنده کردند ولی با این وجود، روند شکست‌ناپذیری آنها در مسابقات بیرون از خانه ادامه پیدا کرد.

1751990

دیدگاه‌ها