کد خبر : 1847531 | 18 مهر 1401 ساعت 18:10 | 50.5K بازدید | 12 دیدگاه

آغاز مذاکرات با جورجینیو؛

مدیربرنامه‌های ستاره چلسی در باشگاه بارسلونا

دیاریو اسپورت و موندودپورتیوو امروز ادعا کردند که مدیر برنامه های جورجینیو، هافبک چلسی، در دفتر باشگاه بارسلونا با متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه کاتالان، مذاکره کرد.

مدیربرنامه‌های ستاره چلسی در باشگاه بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته متئو آلِمانی، در مجمع عمومی اعضای رسمی باشگاه بارسلونا گفت که در تابستان سال بعد هدف اصلی را روی خرید بازیکنانی خواهند گذاشت که قراردادشان به پایان رسیده و بازیکن آزاد هستند. بارسا امسال هم فرانک کسیه، آندریاس کریستنسن و هکتور بیرین را به همین شیوه جذب کرد. بارسا با مشکلات مالی روبه‌رو است و با جذب بازیکنان آزاد، متحمل هزینه های گزاف نخواهد شد. امروز ژوائو سانتوس، مدیر برنامه های جورجینیو، در دفتر باشگاه بارسلونا حضور یافت و با آلِمانی وارد مذاکره شد.

1752004

طبق ادعای رسانه های کاتالونیا، جورجینیو که در تابستان 2018 با قراردادی به ارزش 57 میلیون یورو از ناپولی راهی چلسی شد، با پایان قراردادش قصد جدایی دارد و گزینه اول بارسلونا برای جانشینی سرخیو بوسکتس است. بوسکتس که قراردادش در پایان فصل تمام می شود، احتمالا از بارسا خواهد رفت. جورجینیو در سال های اخیر نیز مورد توجه بارسا قرار داشت اما هزینه انتقال بالای او مانع بزرگی بود. اما این هافبک ایتالیایی-برزیلی حالا همه چیز برای انتقال به بارسلونا را فراهم می بیند. باید دید در جلسه امروز توافقی هم حاصل شده یا گفت و گو ها به زمستان موکول خواهد شد.

دیدگاه‌ها