کد خبر : 1847541 | 18 مهر 1401 ساعت 19:40 | 34.1K بازدید | 19 دیدگاه

آینده قرمزها در هاله‌ای از ابهام

وضعیت یورگن کلوپ در آنفیلد: عمیقاً بغرنج

جایگاه باورنکردنی در جدول لیگ برتر، مصدومان پرتعداد و کاهش شدید شانس قهرمانی؛ اینها عواملی است که باعث شده شنونده صحبت‌هایی غیرعادی از یورگن کلوپ باشیم.

وضعیت یورگن کلوپ در آنفیلد: عمیقاً بغرنج

به گزارش "ورزش سه"، شکست‌های لیورپول به خصوص شکست دیروز مقابل آرسنال کام یورگن کلوپ را تلخ کرده و اعصاب او را به هم ریخته است. قرمزهای آنفیلد بدترین شروع فصل در 10 سال اخیر را تجربه می‌کنند و مربی‌شان از همین حالا تیمش را از کورس قهرمانی دور می‌بیند. کلوپ بعد از شکست 3-2 مقابل آرسنال گفت:" نه، ما در کورس قهرمانی نیستیم".

وقتی تیمی با صدرنشین لیگ، آرسنال، چهارده امتیاز فاصله داشته باشد مگر می‌توان چیزی به جز این گفت؟ کلوپ در همین مصاحبه اذعان کرد:" ما در حال حاضر مشکلاتی داریم". کلوپ این روزها باید هفتمین سال حضورش در لیورپول را جشن می‌گرفت. اما تیم او در هشت بازی اول خود در لیگ برتر تنها دو پیروزی به دست آورده است.

کدام یورگن کلوپ؟ نه، کلوپ را اشتباه شناخته‌اید
از بخت بد کلوپ قهرمان فصل گذشته، منچسترسیتی، هفته آینده با ماشین گلزنی جدیدش ارلینگ هالند به آنفیلد می‌رود تا با تیم او دیدار کند. کلوپ در اشاره به بازی روز یکشنبه دو تیم گفت:" سیتی حریف مناسبی برای به‌دست آوردن دوباره اعتماد به نفس تیم است؟ نه، فکر نکنم". هالند تا اینجا در 9 بازی در لیگ برتر 15 گل به ثمر رسانده است. آیا لیورپول در خانه با شکستی سهمگین مواجه خواهد شد؟

1752018

هواداران لیورپول که دیروز با تیم‌شان به لندن سفر کرده بودند وقتی شعار هواداران آرسنال را شنیدند که می‌خواندند:" ما صدرنشین لیگ هستیم" حتما احساس می‌کردند نمی‌توانند به گوش‌هایشان اعتماد کنند. چرا که این شعاری بود که در سالهای اخیر بارها و بارها در آنفیلد شنیده شده بود. شعاری که امسال به احتمال زیاد در آنفیلد هرگز شنیده نخواهد شد. لیورپولی‌ها فعلا جای‌شان را با آرسنال عوض کرده‌اند.

یورگن کلوپ در پایان بازی آرسنال به داور مسابقه طعنه زد که یک پنالتی به سود تیمش نگرفته و یک پنالتی تقدیم توپچی‌ها کرده است. او در این باره گفت:" بعد از اینکه بازی 2-2 شد ما کمی برتری داشتیم ولی بعد پنالتی به سود آنها اعلام شد. اگر دو داور در آن صحنه تصمیم مشابهی گرفتند خب پس، چاره‌ای نیست و ما باید با آن کنار بیاییم. یک صحنه هم هند بازیکن آنها پنالتی گرفته نشد که آن را هم باید بپذیریم".

یکی از مهمترین بخش‌های کنفرانس مطبوعاتی کلوپ بعد از شکست مقابل آرسنال صحبت‌های عصبانی او در پاسخ به یک خبرنگار بود که نشان می‌داد او از شرایط این فصل تا چه حد عصبانی است. کلوپ گفت:" یکی از همکارها گفت یورگن کلوپ را مردی می‌داند که همیشه شاد است و شوخی می‌کند. گفتم نه، کدام یورگن کلوپ را می‌شناسی؟ پس حتما اشتباه شناخته‌ای. ما نه خوشحالیم نه حال و حوصله شوخی داریم. ما در لحظات دشواری به سر می‌بریم و می‌خواهیم در کنار هم از آن عبور کنیم. این هدفی است که در حال حاضر برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم".

دیدگاه‌ها