کد خبر : 1847554 | 18 مهر 1401 ساعت 21:17 | 93.3K بازدید | 30 دیدگاه

رژیم غذایی خاص ستاره نروژی منچسترسیتی

ارلینگ هالند می‌گوید بخش اعظم رژیم غذایی‌اش را گوشت تشکیل می‌دهد و به خصوص به خوردن دل و جگر علاقه دارد.

رژیم غذایی خاص ستاره نروژی منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند شخصیتی خاص و غیرمتعارف دارد. به نظر می‌رسد همه چیز درباره این ستاره نروژی غیرعادی است. کافی است نگاهی به آمار گلزنی او با پیراهن منچسترسیتی بیندازید.

1752046

در روزهای اخیر هالند با واکنش‌هایی طنزآلود مواجه شده بود؛ از جمع‌آوری امضا برای اخراج او از انگلیس به بهانه به خطر انداختن امنیت ملی تا روبات خطاب کردن او توسط عده‌ای دیگر از فوتبال‌دوستان انگلیسی. حالا خبر جالب توجه دیگری درباره او فاش شده که به رژیم غذایی‌اش برمی‌گردد.

ارلینگ هالند در یک برنامه مستند تلویزیونی درباره زندگی‌اش اعتراف کرد محصولات گوشتی نقش مهمی در رژیم غذایی‌اش دارد و او به خصوص به خوردن دل و جگر علاقه‌ دارد.

البته این مستند پیش از پیوستن او به دورتموند ضبط شده ولی غول نروژی در آن می‌گوید اعتقاد دارد خوردن دل و جگر نقش مهمی در قدرت بدنی و موفقیتش در فوتبال دارد. در این مستند وقتی هالند چند بسته گوشت آماده از فریزر بیرون می‌آورد؛ مصاحبه‌کننده با تعجب به یکی از بسته نگاه کرده و می‌پرسد " این دل است ارلینگ؟". ستاره نروژی با خونسردی و در حالی‌که لبخند می‌زند می‌گوید:" بله، این دل است، مگر اشکالی دارد؟ من جگر هم خیلی دوست دارم".

1752045

بچه‌غول در ادامه می‌گوید برای اینکه بدنش را آماده و قوی نگه دارد روزی 6هزار کالری مصرف می‌کند که بیشتر آن را از محصولات گوشتی دریافت می‌کند. هالند در این مستند می‌گوید:" مردم می‌گویند گوشت بد است، ولی سوال این است که کدام گوشت؟ گوشتی که از مک‌دانلد می‌خرید؟ یا گوشت گاوهای محلی که علف تازه می‌خورد؟ من دل و جگر می‌خورم ولی دل و جگر محلی و ارگانیک".

دیدگاه‌ها