کد خبر : 1847562 | 18 مهر 1401 ساعت 23:36 | 15.8K بازدید | 9 دیدگاه

برنامه بازنشستگی ریبری: مربی‌گری یا مدیریت باشگاه؟

فرانک ریبری این هفته با مدیران باشگاه سالرنیتانا جلسه‌ای خواهد داشت تا درباره برنامه‌هایش برای دوران بازنشستگی گفت‌وگو کند.

برنامه بازنشستگی ریبری: مربی‌گری یا مدیریت باشگاه؟

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند فرانک ریبری، وینگر 39ساله فرانسوی، قصد دارد کفش‌ها را آویخته و با فوتبال خداحافظی کند. این خبر امروز تایید شد و بر اساس آن ریبری ظرف روزهای آینده بازنشستگی‌اش را رسما اعلام خواهد کرد.

ریبری بعد از سالها درخشش در باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا این روزها بازیکن سالرنیتانا در ایتالیا است. اما ریبری این فصل عملا نتوانسته مدت زیادی با پیراهن این تیم بازی کند و بخش اعظم بازی‌های چند هفته ابتدای فصل را نیمکت‌نشین بوده است.

ستاره کهنه‌کار فرانسوی در فصل جاری تنها در اولین بازی سالرنیتانا در سری آ مقابل رم به مدت 36 دقیقه در زمین حضور داشت و بعد از آن دیگر هرگز وارد زمین نشده است. گفته می‌شود همین موضوع یکی از علت‌های اصلی ناراحتی او و تصمیمش برای بازنشستگی بوده است.

1752058

امروز در ایتالیا اعلام شد که ریبری این هفته در جلسه‌ای با مدیران باشگاه سالرنیتانا شرکت می‌کند تا درباره برنامه‌هایش بعد از بازنشستگی صحبت کند. موضوع اصلی این جلسه این است که آیا ریبری بعد از اعلام رسمی خداحافظی با فوتبال، فورا پستی مدیریتی یا در کادر فنی این باشگاه به عهده خواهد گرفت یا مدتی را دور از باشگاه استراحت کرده و سپس به سالرنیتانا برخواهد گشت تا عهده‌دار پستی در مدیریت باشگاه یا در تیم فنی باشد؟

گزینه‌های زیادی برای این ستاره فرانسوی وجود دارد. از مربی‌گری گرفته تا استعدادیابی، مدیری ورزشی یا حتی مدیریت ارشد اجرایی. در عین حال گفته می‌شود سالرنیتانا قصد دارد برای خداحافظی ریبری یک بازی نمایشی برگزار کند. بازی‌ای که قرار است ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال که سابقه بازی در کنار یا در مقابل ریبری را دارند در آن حضور داشته باشند.

دیدگاه‌ها