کد خبر : 1847577 | 19 مهر 1401 ساعت 10:37 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

باید روی کیفیت زمین انزلی کار شود

عیدی: ملوان باید زودتر برنده می‌شد اما…

مدافع ملوان با پاس گلی که داد نقش موثری در برد تیمش مقابل صنعت داشت و حالا به آینده تیمش بسیار امیدوار است.

عیدی: ملوان باید زودتر برنده می‌شد اما…

به گزارش “ورزش سه”، ملوان در هفته هشتم موفق به کسب اولین برد خود مقابل صنعت نفت آبادان شد تا جایگاه خود را در مسابقات بهبود ببخشد. مجید عیدی، مدافع راست ملوانان، در این مورد به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. با توجه به شرایط جدول به برد نیاز داشتیم. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم. تیم نفت خوب ‌‌و باتجربه است‌ و کادر فنی خوبی دارد. اما همه تیم هم قسم شده بودیم که بازی را ببریم که این اتفاق افتاد.

او در مورد اینکه چرا در 7 هفته لیگ موفق به بردن نشده بودند، توضیح داد: تیم ما با توجه به بازی های خوب و منسجمی که انجام می دادیم زودتر از این ها باید می برد، اما نتیجه برای ما خوب رقم نمی خورد. مطمئن باشید ملوان روزبه‌روز بهتر می شود و به شرایط خوبی می رسد.

مدافع ملوان که به مهدی مومنی پاس گل داد تا زمینه‌ساز اولین برد تیمش شود، در این رابطه گفت: اولین پاس گلم در این فصل بود و بابتش خوشحال هستم ولی مهم نیست چه کسی گل می زند یا پاس گل می دهد. موفقیت تیم در اولویت است.

این بازیکن در  مورد آغاز  فصل بارندگی در انزلی و کیفیت زمین ادامه داد: شرایط زمین خوب بود و هر دو‌ تیم توانستیم بازی روان و تاکتیکی انجام بدهیم و مشکلی نبود اما با توجه به بارندگی هایی که از این به بعد هست باید از زمین بهتر نگهداری شود.

عیدی در پایان در مورد دیدار با هوادار افزود: هوادار، هفته گذشته بیرون از خانه برده و تیم قابل احترامی است. امتیازات ما به هم نزدیک است. در طول هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم برای ما بهترین نتایج رقم بخورد و دست پر از تهران برگردیم.

دیدگاه‌ها