کد خبر : 1847585 | 19 مهر 1401 ساعت 10:59 | 8.8K بازدید | 3 دیدگاه

مقابل آلومینیوم محکوم به برد هستیم

رستمی: توپ فقط یکبار به دست گلر ما خورد!

مهاجم مس کرمان می گوید از این به بعد به شکل ویژه‌ای از موقعیت‌های خود استفاده می‌کنند تا این تیم از شرایط نامساعد فاصله بگیرد.

رستمی: توپ فقط یکبار به دست گلر ما خورد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس کرمان در بازی خانگی هفته هشتم مقابل هوادار تهران تن به شکست داد. با این حال اعضای مس معتقدند که حق‌شان در این بازی شکست نبوده است.

عارف رستمی، مهاجم مسی‌ها، درباره شکست تیم خود مقابل هوادار به خبرنگار ما گفت: مالکیت بازی دست ما بود و هوادار به جز توپی که تبدیل به گل کرد، موقعیت دیگری نداشت و توپ آن لحظه اولین بار بود که به دست گلر ما می‌خورد. به نظرم ما غافلگیر شدیم ولی موقعیت های زیادی خلق کردیم که متاسفانه بدشانس بودیم.

او در مورد عملکرد خوب خودش و خط حمله در هفته‌های ابتدایی ادامه داد: باز هم می گویم بدشانسی آوردیم. در بازی با فولاد از موقعیت صددرصد گل استفاده نکردیم. ما سسیستم بازی خاصی داریم و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم ولی در خیلی مواقع موقعیت های ما به گل تبدیل نشد. امیدوارم بتوانیم در ادامه گل بزنیم و امتیاز بگیریم.

مهاجم مس کرمان در مورد هافبک خارجی که به آن‌ها اضافه شده، ادامه داد: ما یکبار او را دیدیم! صددرصد بازیکنی است که مد نظر کادر فنی است. در یکسری پست ها کمبود بازیکن داریم.در چند هفته اخیر تساوی و شکست داشتیم ولی مطمئن باشید در هفته های آینده بهتر خواهیم شد.

رستمی در پایان در مورد دیدار با آلومینیوم اراک افزود: ما محکوم به برد هستیم. ۴ هفته است نبرده‌ایم و باید جبران کنیم. من هم صددرصد روی گلزنی تمرکز کرده‌ام و امیدوارم این اتفاق بیفتد و‌ بازی با نتیجه همراه باشد.

دیدگاه‌ها