کد خبر : 1847593 | 19 مهر 1401 ساعت 11:35 | 18.6K بازدید | 9 دیدگاه

هالر: بچه لوسی بودم اما سرطان جنگجویم کرد

سباستین هالر، مهاجم دورتموند، روایت جالبی را از مبارزه با بیماری سرطان مطرح کرده است.

هالر: بچه لوسی بودم اما سرطان جنگجویم کرد

به گزارش "ورزش سه"، هالر که فصل گذشته یکی از ستاره‌های آژاکس در لیگ قهرمانان و لیگ هلند بود در این فصل به بروسیا دورتموند منتقل شد. 
با این حال، او فرصتی برای درخشش در ترکیب این تیم پیدا نکرد چون در تمرینات پیش‌فصل متوجه شد که به سرطان بیضه مبتلاست و باید روند درمانش را خیلی زود شروع کند تا از پیشروی این بیماری جلوگیری شود. 
این بازیکن در گفت‌وگو با سایت یوفا درباره شرایطش اظهار داشت:« من احساس خوبی دارم. از نظر فیزیکی توانایی لازم را دارم و از نظر روانی هم در شرایطی هستم که بتوانم با این بیماری مبارزه کنم. یک بازه زمانی مشخص در ذهنم تعریف کرده‌ام. من به اندازه کافی خوش شانس هستم که نیاز به عمل جراحی ندارم و همه چیز خیلی سریع پیش می‌رود.»

1731141
او درباره زمان اتمام شیمی درمانی گفت:« سه هفته پس از آخرین مرحله شیمی درمانی باید بررسی‌هایی را انجام دهم تا مشخص شود که آیا نیاز به عمل دارم یا خیر. اگر نیازی به انجام این کار نباشد، با توجه به تمریناتم در پایان این سه هفته از شرایط بسیار خوبی برخوردار خواهم بود.»
هالر درباره شرایط روحی‌اش در این مدت اضافه کرد:« یکی از اولین چیزهایی که به خودم گفتم این بود که این اتفاقی است که افتاده و باید با آن کنار بیایم. من بچه لوسی بودم و هرگز هیچ نگرانی نداشتم. این اولین چالش مهم زندگی من است. در طول زندگی همیشه خوش شانس بودم و نمی‌توانم گلایه کنم. این چالش بزرگی است اما باعث شده است که من به یک جنگجو تبدیل شوم. نباید در این شرایط اعتماد به نفس را از دست داد، بلکه باید قوی‌تر رفتار کرد.» 
 

دیدگاه‌ها