کد خبر : 1847595 | 19 مهر 1401 ساعت 11:51 | 37.3K بازدید | 17 دیدگاه

نظاره‌گر جست‌وخیز شاگردان آرتتا

کلوپ با چهره‌ای مات و مبهوت، هواداران چه گفتند

تصویری از یورگن کلوپ پیش از دیدار آرسنال لیورپول منتشر شده که البته شاید شیطنت سرمربی لیورپول هم در وایرال شدن آن دخیل باشد.

کلوپ با چهره‌ای مات و مبهوت، هواداران چه گفتند

به گزارش ورزش سه، پیش از آغاز بازی تیم‌های آرسنال و لیورپول، هنگام گرم کردن دو تیم در ورزشگاه امارات، نحوه نگاه یورگن کلوپ به تمرینات توپچی‌ها از نگاه دوربین دور نماند و به سوژه‌ای منحصربه‌فرد در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

1752110

در چهارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر انگلستان، مهم‌ترین دیدار بین شاگردان آرتتا و شاگردان کلوپ شکل گرفت. دیداری که آرسنالی ها در آن میزبان بودند و با عملکردی فوق‌العاده تا اینجای کار پذیرای لیورپولی بودند که با روزهای طلایی خود فاصله زیادی دارند آن هم در شرایطی که بدون شک آرسنال فعلیِ آرتتا با ترکیبی جوان و مستعد یکی از بهترین تیم های دو دهه اخیر این باشگاه محسوب می شود.
تیمی که بر پایه تفکرات آرتتا طی سه سال اخیر شکل گرفت و روز به روز پیشرفت کرد. تعامل مدیریت باشگاه آرسنال با مدیر‎فنی باشگاه یعنی ادو گاسپار نیز مثال‌زدنی است و این اعتماد دو طرفه باعث خرید بازیکنان جوان و تزریق انرژی مضاعف به تیم بود که ثمره آن به وضوح قابل مشاهده است.

1752111

این همدلی و اعتماد به نفس پسران آرتتا، ظاهرا تعجب مربی بزرگی همچون یورگن کلوپ را برانگیخته است. نکته‌ای که به هیچ عنوان در تیم فعلی آقای معمولی دیده نمی شود.

قبل از آغاز بازی، طبق روال هر دو تیم جهت گرم کردن و کار با توپ وارد میدان شدند. پس از گذشت چند دقیقه، ویدیویی از یورگن کلوپ منتشر شد که با چهره‌ایی حیرت‌زده در حال تماشای بازیکنان آرسنال است. ویدیویی که برای برخی از طرفداران فوتبال تبدیل به سوژه‌ای طنز شد. 

ویدئو: 261904

در این ویدیو، چهره کلوپ نشان‌دهنده‎ کیفیت بالای آرسنال است و شاید مربی موفق و محبوب آنفیلد، بازی را از پیش باخته فرض می‌کند. البته نمی‌توان منکر شد که شاید هم چشمه‌ای از شیطنت‌های یوگی باشد.
شاید او جزئیاتی که در بازیکنان و نحوه تمرین قرمزهای لندن می بیند را در تیم فعلی خود مشاهده نمی کند و همین سبب می شود که خبری از لیورپول ترسناک و آتشینی که سراغ داشتیم نباشد.
این شرایط و شکار نگاه‌های کلوپ، باعث واکنش برخی از فوتبال‎دوستان در فضای مجازی نیز شده است که به برخی از آن ها می‌پردازیم :

1752104
قبل از اینکه بازی شروع بشه، اون میدونست که کارشون تموم شده.
1752105
ترنت الکساندر آرنولد نمیتونه دفاع کنه.
1752106
اون در تلاشه تا بفهمه که چه بلایی سر دفاع تیمش اومده.
1752107
من فکر می‎‌‌کردم این یک ویدیو از بازی فیفاست.
1752108
کلوپ راه رو گم کرده!

در نهایت، این بازی مهیج و دیدنی با درخشش مارتینلی و ساکا با نتیجه 3-2 به سود توپچی‌ها به پایان رسید و آرسنالی ها با ارائه فوتبالی تماشایی، شبی عالی را در امارات برای هواداران خود مهیا کردند.

1752109

آقای معمولی نیز باید به فکر سروسامان دادن به وضعیت روحی و تاکتیکی تیم خود باشد و به خط دفاعی انسجام بیشتری ببخشد. همچنین تا قبل از شروع جام جهانی حداکثر امتیازات را در لیگ انگلستان جمع‌آوری کند تا فاصله لیورپول با تیم های بالای جدول، بیش از این افزایش پیدا نکند.

نویسنده: پژمان راهبر

دیدگاه‌ها