کد خبر : 1847597 | 19 مهر 1401 ساعت 11:54 | 45.1K بازدید | 24 دیدگاه

باشگاه استقلال هر اداواطواری درآورد

علوی: آقای میثاقی مثل اینکه شما هم ناراحتید!

علوی، مدیر تیم فولاد می‌گوید در این هفته فقط تدارکات استقلال راجع‌به داوری مصاحبه نکرده‌اند.

علوی: آقای میثاقی مثل اینکه شما هم ناراحتید!

به گزارش ورزش سه، با وجود گذشت چند روز از دیدار استقلال - فولاد جنجال‌های مربوط به داوری این مسابقه همچنان ادامه دارد و شب گذشته نیز معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر بار دیگر به قضاوت حاج‌ملک در این مسابقه اعتراض کرد.

پس از صحبت‌های سمیعی، محمد علوی مدیر تیم فولاد روی خط برنامه حاضر شد و در ابتدای صحبت‌هایش خطاب به میثاقی گفت: خدا را شکر که ما با استقلال بازی داشتیم و بازی‌های ما را نشان می‌دهید. متاسفانه هفته قبل بازی ما را نشان ندادید اما این هفته به خاطر استقلال نشان می‌دهید. متاسفانه در این مسابقه دو صحنه که اصلا آفساید نبود، کمک داور آفساید اعلام کرد.

ویدئو: 261871

او ادامه داد:  آقای نکونام همیشه بازی‌ها را می‌بیند و سپس به کنفرانس می‌رود اما با اینهمه اداواطواری که باشگاه بزرگ استقلال درآورد، ما این هفته فقط درگیر این باشگاه بودیم؛ واقعا حیف این که در این‌ باشگاه بزرگ چنین عواملی کار می‌کنند. فکر‌ می‌کنم فقط تدارکات و ماساژورها در این هفته‌ مصاحبه نکردند و همه علیه این داوری صحبت کردند. کمیته داوران، به حق گفت که این توپ‌ها در‌ بازی با استقلال آفساید نبود و جا دارد به تیم داوری تبریک بگویم.

علوی تصریح کرد: برخی از عوامل و مسئولان باشگاه استقلال همه را متهم می‌کنند. جا دارد من از تیم بزرگ فولاد، از طرف تیم بزرگ استقلال از آقای افشاریان و تیم صنعت نفت معذرت‌خواهی کنم. معلوم نیست شخص آقای سمیعی از نظر فوتبالی کجا بوده است؛ دوست داشتم یکی از عزیزان استقلالی که واقعا فوتبالی هستند روی خط می‌آمدند و صحبت می‌کردند. همه را متهم می‌کنند و می‌گویند باید شنود کنیم. ما هم می‌توانستیم هفته قبل دو آفساید را علم کنیم و بگوییم حق‌‌مان خورده شده است؛ آقای نکونام خبر داشت ولی ما شلوغ نکردیم. در بازی استقلال با سیرجان هم همین اتفاق افتاد و بزرگش کردند.

1751014

مدیر تیم فولاد بار دیگر خطاب به مجری برنامه گفت: خود شما هم شاکی هستید. برای این صحنه طوری با آقای افشاریان بحث می‌کردید که مثل اینکه خود شما هم‌ ناراحت هستید.

علوی ادامه داد: ما باید فوتبالی صحبت کنیم و فوتبالی ببریم. همه موقعیت‌های استقلال شبیه‌سازی بود و متاسفانه آنها از دقیقه ۲ بازی شبیه‌سازی می‌کردند که به پنالتی برسند. ما از اینکه تمرکزمان پایین بود و گل دریافت کردیم و بازی مساوی شد، ناراحت هستیم؛ ما می‌توانستیم به خاطر صحنه‌ای که آقای علیاری توپ را به دست آقا آرش زد، داد و بیداد کنیم. جا دارد به تیم داوری تبریک بگویم و باز هم از آقای افشاریان معذرت‌خواهی می‌کنم.

ویدئو: 261869

او در پایان عنوان کرد: اتفاقی در این بازی افتاد که من شب قبل از بازی به خود ناظر بازی و دوستان گفتم. تیم چک و خنثی بمب، سال قبل درست زمانی که تیم ما تمرکز داشت و در رختکن برای بازی آماده می‌شدیم، آمد و چک کرد. ما سال قبل نادیده گرفتیم و حرفی نزدیم اما امسال دوباره قبل از بازی گوشزد کردم که اگر قرار است گروه چک بیاید، زمانی بیاید که تمرکز تیم به هم نریزد اما متاسفانه دوباره در همان تایم آمدند. از ما گذشت اما این کار شبهه می‌آورد. خود آقای خلیفه سلطان آنجا بود و بسیار ناراحت بود.

دیدگاه‌ها