کد خبر : 1847599 | 19 مهر 1401 ساعت 12:11 | 18.2K بازدید | 43 دیدگاه

جشن پنجاه سالگی شیرشاه در روزنامه رکورد

ساپینتو: شش پنالتی ما را نگرفتید اما ما قوی‌تریم!

روزنامه رکورد پرتغال با انتشار مطلبی در روز تولد ریکاردو ساپینتو به بیان برخی مسائل درباره سرمربی استقلال پرداخته است.

ساپینتو: شش پنالتی ما را نگرفتید اما ما قوی‌تریم!

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو ساپینتو اگرچه در شب تولد خود یک حکم سنگین انضباطی را دریافت کرد اما به هر حال امروز برایش یک روز خاص است. ساپینتو که در کشور خودش پرتغال به خاطر هیجانات خاص همواره مورد توجه بوده حالا سوژه روزنامه پرتغالی رکورد شده است.

ساپینتو، روز گذشته تولد ۵۰ سالگی خود را پشت سر گذاشت و روزنامه رکورد پرتغال در مصاحبه‌ای که به همین مناسبت با او داشته، نوشته: «شیر شاه به نیم قرن رسید و ۵۰ ساله شد.»
ساپینتو، سرمربی استقلال، به دلیل حالت موهایش لقب «شیر شاه» را از رسانه های پرتغال دریافت کرده است.
او در قسمتی از این مصاحبه به رکورد گفت: «من مرد بسیار خوشحالی هستم و حالا وقت آن است که برای تولد ۵۰ سالگی کنار خانواده و تیمم (استقلال) باشم.»

1752116

روزنامه رکورد در ادامه نوشته: «ریکاردو ساپینتو، همواره شخصیتی جذاب و پرهیجان داشته و حالا در ادامه داستان ورزشی خود، به دنبال ایجاد تحولی بزرگ است و قصد دارد با استقلال به قهرمانی و موفقیت برسد. او تاکنون اثرگذاری خود را در استقلال نشان داده و هواداران استقلال از روش بازی این تیم رضایت دارند.»

1752115

ساپینتو پس از مسابقه با فولاد، به رکورد گفته: «من سرشار از هیجان و انگیزه هستم. تا اینجای فصل ۶ پنالتی را برای ما تگرفتند؛ اغراق نمی‌کنم، ۶ پنالتی! خیلی عجیب است اما ما به راه‌مان ادامه می‌دهیم و برای موفقیت تلاش می‌کنیم. ما از این حرف‌ها قوی‌تر هستیم. من به تیمم اعتماد دارم.»

ویدئو: 261843

دیدگاه‌ها