کد خبر : 1847601 | 19 مهر 1401 ساعت 12:26 | 9.6K بازدید | 15 دیدگاه

در انتظار یک دیدار هیجان‌انگیز؛

مس در رفسنجان آماده پرسپولیس می‌شود

شاگردان محمد ربیعی، پس از پیروزی ارزشمند مقابل تراکتور، در رفسنجان مانده‎‌اند و یک روز پیش از مصاف با پرسپولیس به تهران سفر خواهند کرد.

مس در رفسنجان آماده پرسپولیس می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر اگرچه برای پرسپولیس، استقلال، فولاد خوزستان و سپاهان خوب نبود و این مدعیان تنها موفق به کسب یک امتیاز شدند، اما برای دو تیم کرمانی مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان بسیار خوب پیش رفت و با نتایجی که کسب کردند شاگردان امیر قلعه‌نویی 15 امتیازی شدند و صدر را در اختیار گرفتند و مس رفسنجان هم با محمد ربیعی توانست 12 امتیازی شود و حالا تنها سه امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.
آخرین دیدار نارنجی‌پوشان دیداری خانگی برابر تراکتور با قربان بردیف بود که موفق به کسب سه پیروزی طی سه هفته اخیر شده بود، اما در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان این شاگردان محمد ربیعی بودند که به طور واضح دست بالاتر را نسبت به میهمان خود داشتند و اگرچه تنها با یک گل به برتری رسیدند ولی می‌توانستند با اختلاف گل بیشتری در این مسابقه سه امتیاز را کسب کنند.
اما نکته جالب در اردوی مس رفسنجان پیش از مصاف با پرسپولیس اینکه محمد ربیعی با وجود داشتن زمین اختصاصی در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران تصمیم گرفت که تیمش را در رفسنجان آماده این مصاف هیجان‌انگیز کند. آن‌ها قرار است یک روز پیش از مسابقه راهی تهران شوند.
پرسپولیس این روزها شرایط خوبی ندارد و در سوی مقابل مس رفسنجان که عملکرد قابل‌توجهی در هشت بازی گذشته داشته حالا در تهران هم به دنبال ادامه روند خوب خود است.
پرسپولیس روز پنج‌شنبه هفته جاری از ساعت 17 در ورزشگاه  آزادی پذیرای شاگردان ربیعی خواهد شد.

دیدگاه‌ها