کد خبر : 1847606 | 19 مهر 1401 ساعت 13:02 | 22.8K بازدید | 8 دیدگاه

بررسی وضعیت 3 ستاره مصدوم پرسپولیس مقابل مس

پرسپولیس در شرایطی آماده جدال حساس با مس رفسنجان می‌شود که در اردوگاه خود سه بازیکن مصدوم دارد.

بررسی وضعیت 3 ستاره مصدوم پرسپولیس مقابل مس

به گزارش "ورزش سه"، با بازگشت امید عالیشاه و وحید امیری، اکنون یحیی گل محمدی با آسیب‌دیدگی سه بازیکن دیگر تیمش پیش از جدال با مس رفسنجان مواجه است.

امید عالیشاه بعد از چند هفته دوری از ترکیب و تمرینات گروهی، پیش از تقابل با مس رفسنجان در تمرینات تیم حضور یافته و در رقابت برای حضور در ترکیب فیکس قرار گرفته است. وحید امیری نیز با پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت و حضوری کوتاه در ترکیب تیم‌ملی و پرسپولیس، آماده بازی با شاگردان محمد ربیعی شده است.

با این حال اما نگرانی بزرگ یحیی گل محمدی وضعیت مصدومیت سه ستاره دیگر تیمش است.

بیرانوند؛ بی‌توجه به درد کهنه
بیرانوند علیرغم مصدومیتی که از ناحیه کمر داشته طی دو دیدار اخیر پرسپولیس به میدان رفته است، این در حالیست که در بازگشت به اردوی تیم ملی با نظر کارلوس کی‌روش تمرینات اختصاصی بازیابی آمادگی و قدرتی را برای کاهش مصدومیت کمر دنبال کرده است. او طی این دو دیدار البته با واکنش‌های نجات‌بخش خود مانع از شکست سرخپوشان شده و باید دید آیا برابر مس رفسنجان نیز به میدان خواهد رفت؟

1750667

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، در فاصله کوتاه باقی مانده تا دیدارهای جام جهانی (احتمالا چهار بازی لیگ برتر) نمی‌خواهد شانس خود را برای حضوری ثابت در ترکیب تیم ملی و تجربه دومین جام جهانی را از دست بدهد. بیرانوند در جمع گلرهای داخلی مدعی حضور در تیم ملی با دریافت 3 گل، تا این لحظه بهترین آمار را در اختیار دارد و امیدوار است طی 4 بازی باقیمانده تا شروع اردوی نهایی، همچنان اعتماد سرمربی پرتغالی تیم ملی را جلب کند و بعید است در بازی این هفته استراحت را ترجیح دهد.

میلاد سرلک؛ مصدومیت بدموقع
سرلک که با حضور در پرسپولیس در رده ملی حضوری فعال داشت و چه در دوره ویلموتس و چه بعد از حضور اسکوچیچ توانست جایگاه مناسبی را به خود اختصاص دهد و در رقابت با دیگر هافبک‌های دفاعی قرار داشته باشد، او با کی‌روش نیز این روند را ادامه داد. با این حال بعد از مصدومیتی که در جدال با سپاهان گریبان این بازیکن را گرفت، او اکنون با بیم و نگرانی بزرگی فاصله کوتاه تا جام جهانی را دنبال خواهد کرد. هافبک سرخ‌ها که امیدوار است تدابیر پزشکی موجب بازگشت زودهنگام وی به تمرینات و رقابت برای حضور در ترکیب باشد، به طور قطع بازی با مس رفسنجان را از دست داده و باید دید جدیدترین نظر پزشکی بعد از این بازی، برای وی چه خواهد بود.

1695668

شیخ دیاباته؛ محروم از رونمایی 
در شرایطی که هواداران پرسپولیس امیدوار بودند تعطیلی لیگ به واسطه اردوی تیم ملی موجب آمادگی بیشتر این مهاجم اهل مالی شود، او با مصدومیت این دوره را پشت سر گذاشت تا همچنان انتظارات برای حضور او در کنار لوکادیا میسر نباشد. با این حال دیاباته با از دست دادن دیدار حساس مقابل مس رفسنجان، احتمالا مقابل ملوان در لیست تیم حاضر شود و برای دقایقی نیز به کار گرفته شود. اما در شرایطی فعلی او سومین مصدوم قطعی اردوگاه سرخ‌پوشان پیش از دیدار با مس رفسنجان محسوب می‌شود.

1746020

دیدگاه‌ها