کد خبر : 1847622 | 19 مهر 1401 ساعت 14:16 | 7.5K بازدید | 9 دیدگاه

باید میلان همیشگی باشیم

پیولی: ثابت می‌کنیم شکست از چلسی اتفاقی بود

استفانو پیولی، مربی میلان، اطمینان دارد که تیمش امشب برابر چلسی عملکردی متفاوت نسبت به بازی رفت خواهد داشت و ثابت می کند که شکست 3-0 هفته گذشته اتفاقی بود.

پیولی: ثابت می‌کنیم شکست از چلسی اتفاقی بود

به گزارش "ورزش سه"، میلان هفته گذشته در ورزشگاه استمفوردبریج با سه گل مغلوب میزبانش چلسی شد. در پایان دور رفت لیگ قهرمانان، میلان با کسب چهار امتیاز در رده سوم گروه E قرار دارد و چلسی نیز دوم است. امشب در سن سیرو بازی برگشت دو تیم برگزار خواهد شد. هر دو تیم در لیگ داخلی بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند. به خصوص برد 2-0 میلان برابر یوونتوس به این تیم روحیه‌ای مضاعف بخشیده است.

1746762

استفانو پیولی، مربی میلان، در مورد بازی برگشت با چلسی گفت:«در سن‌سیرو و مقابل هواداران‌مان بازی می کنیم و این حس فوق العاده ای دارد. حمایت هواداران به ما انرژی خواهد داد و می خواهیم ثابت کنیم که شکست دور رفت اتفاقی بود. باخت با سه گل اتفاقی عادی برای میلان نیست و معتقدم دیگر تکرار نخواهد شد. نمایشی ناامیدکننده در لندن داشتیم و معتقدم درس خوبی از آن بازی گرفتیم.»

1745220

پیولی ادامه داد:«چلسی تیم بسیار خوبی است و برابر چنین حریفی باید در بالاترین سطح بازی کنید. اگر میلان واقعی باشیم، می توانیم چلسی را شکست دهیم. ایده های مشخصی برای این بازی دارم و می دانم که چگونه باید برابر چلسی بازی کنیم. شاید دفاع کنیم و به فکر ضدحمله باشیم و شاید به گونه ای دیگر بازی کنیم. معتقدم تحت هر شرایطی در این بازی عملکردی متفاوت از میلان خواهید دید. برای این بازی دکتلار را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی مسیاس در دسترس است.»

دیدگاه‌ها