کد خبر : 1847624 | 19 مهر 1401 ساعت 14:50 | 6.3K بازدید | 2 دیدگاه

هدف ما پیروزی در سن‌سیرو است

پاتر: با بهترین ترکیب ممکن به مصاف میلان می‌رویم

گراهام پاتر، مربی چلسی، خوشحال است که اکثر بازیکنان خوب و تاثیرگذارش را برای بازی امشب مقابل میلان در اختیار دارد و بهترین ترکیب ممکن را روانه میدان خواهد کرد.

پاتر: با بهترین ترکیب ممکن به مصاف میلان می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی پس از پیروزی 3-0 در لیگ برتر برابر ولورهمپتون خود را مهیای بازی برگشت برابر میلان در لیگ قهرمانان می کند. از هفته چهارم این رقابت ها چلسی امشب باید در سن‌سیرو برابر روسونری قرار بگیرد، در حالی که هفته قبل در بازی رفت 3-0 برنده شد. چلسی در رده دوم گروه قرار دارد و میلان نیز با امتیاز برابر، سوم است.

1752139

گراهام پاتر، مربی چلسی، در نشست خبری این بازی گفت:«چالش بزرگی پیش رو داریم و باید میلان را در خانه اش شکست دهیم. سن سیرو ورزشگاه فوق العاده ای است و جو بی نظیری دارد. این بازی قطعا متفاوت با بازی دور رفت خواهد بود و میلان سعی می کند از امتیاز میزبانی استفاده کند. سطح دو تیم برابر است و ما هم شور و اشتیاق بالایی برای این بازی داریم.»

پاتر در مورد وضعیت مصدومان چلسی گفت:«انگولو کانته مصدوم است. تیاگو سیلوا هم به این بازی نمی رسد. دیگر بازیکنان مشکلی ندارند و در مورد ترکیب اصلی نیز ساعاتی قبل از شروع بازی تصمیم خواهم گرفت. قطعا بهترین ترکیب ممکن را به زمین می فرستم.»

پاتر در پایان گفت:« استفاده از سیستم چرخشی می تواند منطقی باشد ولی نباید فراموش کرد که برابر حریفی سرسخت مثل میلان و در سن‌سیرو بازی داریم. خوشحالم که اکثر بازیکنانم در دسترس هستند و برای این بازی دشوار می توانم روی آنها حساب کنم. پیروزی در این بازی ارزش بالایی دارد و ما را به دور بعد نزدیک تر خواهد کرد. هدف ما نیز تکرار پیروزی دور رفت است هرچند کار ساده‌ای نیست.»

دیدگاه‌ها