کد خبر : 1847630 | 19 مهر 1401 ساعت 15:01 | 36.3K بازدید | 25 دیدگاه

هر سال قهرمانی سخت‌تر می‌شود

لوکاس: هیچ اهمیتی به ادعای ژاوی و مسی نمی‌دهیم

لوکاس واسکز هم پاسخ ادعای ژاوی و لیونل مسی را داد و گفت که قهرمان شدن در چمپیونزلیگ، حاصل شانس و اتفاق نیست.

لوکاس: هیچ اهمیتی به ادعای ژاوی و مسی نمی‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از پیروزی 0-1 در زمین ختافه امشب در ورشو لهستان باید به مصاف شاختار دونتسک برود. این بازی به دلیل جنگ روسیه و اوکراین در لهستان برگزار خواهد شد. هفته قبل رئال در برنابئو توانست شاختار را 2-1 شکست دهد و اگر امشب نیز پیروز شود، صعودش به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قطعی خواهد شد.

1752141

لوکاس واسکز در نشست خبری این بازی گفت:«این بازی برای ما مثل یک فینال است و اهمیت بالایی دارد. اگر ببریم، صعودمان به دور بعد قطعی می شود. با تقویم فشرده ای که تا قبل از جام جهانی داریم، پیروزی در بازی امشب و قطعی کردن صعود، اهمیتی مضاعف دارد. کار ساده ای نیست ولی خوشبختانه روند خوبی را طی می کنیم و امیدوارم برنده شویم.»

لوکاس که چند هفته مصدوم بود، حالا مهیای بازی شده است:«مصدومیتم را پشت سر گذاشته ام و حالا دیگر درد ندارم. اگر مربی صلاح بداند، در ترکیب قرار خواهم گرفت.»

ال کلاسیکوی یکشنبه آینده:«طبیعی است که از حالا صحبت در مورد این بازی باشد ولی ما فقط روی شاختار تمرکز کرده‌ایم. گفتم که پیروزی در این بازی بسیار مهم است و سپس به بارسا فکر خواهیم کرد.»

لوکاس واسکز در مورد ادعای لیونل مسی و ژاوی در مورد اینکه همیشه بهترین تیم قهرمان چمپیونزلیگ نمی شود، گفت:«در سال های اخیر بارها در مورد این مساله صحبت شده است. قهرمان شدن در چمپیونزلیگ به خاطر شانس و اتفاق نیست و هیچ تیمی اینگونه قهرمان نمی شود. هر سال قهرمانی دشوارتر می شود و اینکه ما در هشت سال اخیر توانسته ایم پنج بار قهرمان شویم، غرورانگیز است. ما به این اظهارنظرها کوچکترین اهمیتی نمی دهیم و نه تنها آزارمان نمی دهد که انگیزه‌مان را بیشتر می کند. فصل قبل در میان مدعیان اصلی نبودیم ولی قهرمان شدیم. امسال هم تلاش می کنیم قهرمان شویم.»

دیدگاه‌ها