کد خبر : 1847638 | 19 مهر 1401 ساعت 16:00 | 31.8K بازدید | 21 دیدگاه

بازی سختی خواهد شد

بارسلونا اگر اینتر را نبرد، فاجعه رخ می‌دهد

سانتیاگو کانیزارس معتقد است اگر امشب بارسا نتواند اینتر را شکست دهد، باید در انتظار فاجعه سقوط به لیگ اروپا باشد.

بارسلونا اگر اینتر را نبرد، فاجعه رخ می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در نوکمپ میزبان اینتر خواهد بود. از هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان، بارسلونا محکوم به پیروزی برابر اینتر است تا همچنان برای صعود به دور یک هشتم نهایی شانس داشته باشد. بارسا اگر این بازی را ببازد، قطعا شانس صعود را از دست خواهد داد و حتی مساوی هم به ضرر این تیم خواهد بود.

1752172

سانتیاگو کانیزارس، گلر سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه های رئال مادرید و والنسیا، معتقد است بارسا این بازی را خواهد برد. او به رادیو مارکا گفت:«انتظار یک بازی سخت و دشوار را دارم. هیچ باشگاهی دوست ندارد تحت فشار بازی کند ولی بارسا می داند که اگر پیروز نشود، احتمال تکرار ناکامی فصل گذشته بیشتر می شود و این یک فاجعه برای باشگاه خواهد بود.

1750375

 به شخصه معتقدم بارسا این بازی را خواهد برد ولی من فکر می کردم بارسا در بازی رفت هم به اینتر نبازد که اینچنین نشد. بارسا تیمی خوب و باکیفیت است و همه ابزارهای لازم برای کسب پیروزی در بازی فردا را دارد. ضمن اینکه در نوکمپ نیز از حمایت هوادارانش برخوردار خواهد بود.»

1745891

کانیزارس در مورد شانس‌ اول قهرمانی لیگ قهرمانان گفت:«همه منچسترسیتی را شانس اول می دانند، به خصوص که حالا با ارلینگ هالند تیم قدرتمندتری هم نسبت به فصل گذشته دارد ولی در لیگ قهرمانان مسائل روحی و روانی بسیار تاثیرگذارند. قرعه مناسب و افتخارات یک باشگاه در لیگ قهرمانان را نیز باید در نظر گرفت. در لیگ داخلی می توانید یک شکست را در بازی های بعد جبران کنید ولی لیگ قهرمانان مثل جام جهانی، بازی مرگ زندگی است. کافی است در یک بازی بد باشید تا از دور رقابت ها کنار بروید.»

دیدگاه‌ها