کد خبر : 1847640 | 19 مهر 1401 ساعت 16:11 | 11.4K بازدید | 4 دیدگاه

قطعی؛ غیبت کاپیتان بایرن مونیخ در بازی فردا شب

مانوئل نویر، دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ، دیدار فردا شب تیمش مقابل ویکتوریا پلژن را از دست خواهد داد.

قطعی؛ غیبت کاپیتان بایرن مونیخ در بازی فردا شب

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در فصل جدید و با یولیان ناگلزمان شروع فوق العاده ای در لیگ قهرمانان داشته و در هر سه دیدار دور رفت مقابل اینتر، بارسلونا و ویکتوریا پلژن به برتری دست یافته است. آنها فردا شب و در آغاز دور رفت در جمهوری چک مهمان ویکتوریا پلژن خواهند بود و کسب برتری احتمالی در این دیدار برای بایرن مونیخ، به منزله صعود تقریبا قطعی تیم آلمانی به دور حذفی لیگ قهرمانان خواهد بود.

1744947

نشریه بیلد مدعی شد مانوئل نویر، دروازه بان باتجربه بایرن مونیخ، دچار مصدومیت از ناحیه شانه شده و در مسابقه فردا شب این تیم در خانه ویکتوریا پلژن استراحت خواهد کرد. البته کاپیتان باتجربه بایرن مونیخ پیش از دیدار برابر دورتموند نیز احساس درد داشت، اما به هر ترتیبی در آن مسابقه حساس به میدان رفت و حالا یولیان ناگلزمان تصمیم گرفته برای حفظ جوانب احتیاط و افزایش آمادگی مانوئل نویر در هفته های بعد، در بازی فردا شب به او استراحت دهد.

همچنین حضور بازیکنانی چون ماتیس دی لیخت، سرژ گنابری، آلفونسو دیویس و جمال موسیالا نیز در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار داشته و همه این اسامی تمرینات امروز بایرن مونیخ را از دست داده اند. بایرن مونیخ در سال های اخیر و در دور گروهی لیگ قهرمانان عملکرد فوق العاده ای داشته و امسال نیز بخت اول صدرنشینی در این گروه دشوار به شمار می آید.

دیدگاه‌ها