کد خبر : 1847644 | 19 مهر 1401 ساعت 16:32 | 41.8K بازدید | 34 دیدگاه

نه وینچیچ محروم شد، نه فن‌بوکل

پاسخ قاطعانه یوفا به اعتراضات شدید بارسلونا

یوفا با وجود اعتراض شدید باشگاه بارسلونا، دو داور جنجالی بازی هفته قبل اینتر و بارسا را محروم نکرد و هر دو این هفته نیز داوری خواهند کرد.

پاسخ قاطعانه یوفا به اعتراضات شدید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه هفته قبل و در بازی اینتر و بارسلونا اتفاقات داوری حواشی زیادی را باعث شد. اسلاوکو وینچیچ، داور اهل اسلوونی، یک گل بارسلونا را مردود اعلام کرد و در دقیقه 92 بازی نیز پل فن‌بوکل، داور وی ای آر، برخورد توپ به دست دنزل دامفرایس را پنالتی تشخیص نداد، در حالی که بسیاری از کارشناسان داوری معتقد بودند که باید برای بارسا اعلام پنالتی می شد. اینتر آن دیدار را 1-0 برد و وینچیچ و فن‌بوکل که پیش از آن بازی شهرت چندانی نداشتند، چندین روز در صدر اخبار قرار گرفتند.

1752161

بارسلونا و ژاوی به شدت عصبانی بودند. ژاوی در نشست خبری خود گفت که داور باید در مورد تصمیماتش توضیح بدهد و تاکید کرد که مستحق شکست نبودند. بارسلونا همچنین قصد شکایت رسمی به یوفا را داشت ولی در نهایت منصرف شد.

1752162

علی‌رغم عصبانیت شدید مدیران بارسلونا، یوفا نه تنها این دو داور را جریمه نکرد که به هر دو برای این هفته مسئولیت داوری دو بازی واگذار شده است. وینچیچ داور وسط بازی رنجرز و لیورپول است و فن‌بوکل نیز کمک داور ویدیویی دیدار بایرن و ویکتوریا پلژن خواهد بود تا مشخص شود که از نظر یوفا داوری این دو بی‌نقص بوده و مستحق محرومیت نبوده‌اند.

1752163

دیدگاه‌ها