کد خبر : 1847647 | 19 مهر 1401 ساعت 16:56 | 14.6K بازدید | 13 دیدگاه

ذوب آهن حریف مورد علاقه ستاره استقلال

بهترین پنالتی‌زن لیگ ایران خودش را برای تقابل با حریف مورد علاقه‌اش، ذوب‌آهن، آماده می‌کند.

ذوب آهن حریف مورد علاقه ستاره استقلال

به گزارش "ورزش سه" چهره ویژه بازی این هفته استقلال مقابل ذوب‌آهن کوین یامگا است. ستاره فرانسوی استقلال که در این فصل هم مطابق انتظار عملکرد قابل قبولی داشته و در هر دو پست وینگر و وینگ‌بک راست برای استقلال درخشیده، انگیزه‌هایی زیادی برای گلزنی مقابل حریف محبوبش دارد.
یامگا که تا اینجای فصل با دو گل منتج به برد برابر مس کرمان و گل‌گهر سیرجان، نقش پررنگی در جایگاه استقلال در جدول ایفا کرده، در شرایطی روز جمعه در اصفهان مقابل ذوب‌آهن به میدان خواهد رفت که این بار این فرصت را دارد تا چهارمین گل خودش در سومین مسابقه متوالی برابر گاندوها را به ثمر برساند.
نخستین بازی یامگا با پیراهن استقلال به بازی رفت فصل گذشته آبی‌ها برابر ذوب‌آهن در اصفهان برمی‌گردد. جایی که ستاره تازه‌وارد استقلال که در همان بدو حضور در فوتبال ایران سرش شکسته بود، فرهاد مجیدی را بابت انتخابش سربلند کرد و با دو گل، دومین پیروزی متوالی را برای او به ارمغان آورد.

1752180

یامگا اما در بازی برگشت دو تیم هم ذوب‌آهن را از دم تیغ گذراند و در بازی‌ای که استقلالی‌ها خیلی هم موقعیت خاصی برای گلزنی نداشتند، با تک گل این بازیکن از سد ذوبی‌ها عبور کردند تا اظهارنظر جنجالی مجیدی در خصوص مالکیت توپ شاگردان تارتار، حسابی این سرمربی و دستیارانش را اذیت کند.

1752181

آبی‌های پایتخت در حالی روز جمعه در اصفهان میهمان ذوب خواهند بود که پیروزی آنها در صورت همراه شدن با توقف احتمالی پرسپولیس و گل‌گهر برابر مس رفسنجان و نساجی مازندران می‌تواند صدرنشینی این تیم را به دنبال داشته باشد.

دیدگاه‌ها