کد خبر : 1847652 | 19 مهر 1401 ساعت 17:17 | 18.7K بازدید | 12 دیدگاه

فعلا تمرکز روی تاتنهام؛

واکنش هری کین به شایعه انتقال به بایرن مونیخ

هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، فعلا تمایلی به صحبت در مورد احتمال انتقال به بایرن مونیخ ندارد.

واکنش هری کین به شایعه انتقال به بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هنوز و بعد از جدایی روبرت لواندوفسکی موفق به جذب مهاجم نوک تخصصی نشده و اخبار حاکی از احتمال اقدام این تیم برای توافق با هری کین در فصل تابستان بعد است. حالا و در نشست خبری پیش از بازی تاتنهام برابر فرانکفورت در لیگ قهرمانان، هری کین تاکید کرد فقط روی گلزنی و کسب موفقیت با لباس اسپرز در فصل جاری تمرکز کرده است.

هری کین گفت: "شرایط تاتنهام تحت رهبری کونته خیلی تغییر کرده و ما واقعا سعی کرده ایم ذهنیت باشگاه را عوض کنیم. البته ما هنوز در همه موارد مختلف جای پیشرفت داریم، اما باید بگویم که کونته یک سرمربی بزرگ است. فردا بازی بسیار مهمی برابر فرانکفورت در پیش داریم و البته از نظر شخصی من می خواهم در هر دیداری گل بزنم، پس امیدوارم فردا شب بتوانم این کار را انجام دهم.

1749167

شایعات انتقال به بایرن مونیخ؟ من در حال حاضر فقط روی بازی کردن برای تاتنهام تمرکز کرده‌ و تلاش می‌کنم بهترین عملکردم را برای این باشگاه بزرگ انجام دهم. تمام تمرکز من روی تاتنهام و تلاش برای کسب پیروزی با لباس این تیم است.

درخشش ارلینگ هالند در لباس منچسترسیتی؟ من دوست ندارم به بازیکنان دیگر فکر کرده یا در مورد آنها صحبت کنم. ارلینگ هالند شروع فوق العاده ای در فصل داشته و من فقط به دنبال این هستم که تا جایی که می توانم به تیم کمک کنم. شرایط در لیگ برتر خوب پیش می رود و دوست دارم چند گل دیگر در لیگ قهرمانان به ثمر برسانم. مردم در مورد هالند صحبت می کنند و این عجیب نیست."

دیدگاه‌ها