کد خبر : 1847659 | 19 مهر 1401 ساعت 18:01 | 12.2K بازدید | 12 دیدگاه

رائول: امیدوارم بنزما در نبرد با لواندوفسکی پیروز شود

رائول گونزالز، اسطوره اسپانیایی رئال مادرید، به تمجید از کیفیت روبرت لواندوفسکی پرداخته است.

رائول: امیدوارم بنزما در نبرد با لواندوفسکی پیروز شود

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه بعد رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی امید اول دو تیم برای گلزنی در این مسابقه حساس هستند. رائول نیز به تمجید از این دو مهاجم باتجربه پرداخته و آنها را در کنار ارلینگ هالند، بهترین های فوتبال جهان در این پست توصیف کرده است.

رائول گونزالز گفت: "رابرت لواندوفسکی خرید فوق العاده ای برای بارسلونا و کل لالیگا بوده است. این بازیکن در طول فصل جاری و در لباس بارسلونا کیفیت خود را نشان داده است، اما من امیدوارم کریم بنزما در نبرد گلزنی بین این دو بازیکن در روز یکشنبه و در دیدار بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا پیروز شود. در حال حاضر روبرت لواندوفسکی، کریم بنزما و ارلینگ هالند بهترین مهاجمان جهان فوتبال لقب گرفته اند. آنها بیشترین توانایی گلزنی را داشته و بیشترین سهم را در نتایج تیم های خود در این مدت ایفا کرده اند. 

1752196

من مثل همیشه در انتظار یک بازی بسیار هیجان انگیز در ال کلاسیکو هستم. هر دو شرایط یکسانی دارند و خیلی زود است در مورد قهرمان این فصل حرف بزنیم، زیرا تازه در ماه اکتبر قرار داریم. هر تیمی که برنده شود از نظر ذهنی در شرایط بهتری قرار خواهد گرفت.

مسابقه بسیار سختی خواهد بود و با توجه به حضور در خانه و بازی در مقابل هواداران، رئال مادرید کمی شانس بیشتری برای کسب پیروزی دارد. هر دو تیم با بازیکنان باکیفیتی دارند و همه ما مشتاقانه منتظر یکشنبه هستیم، اما ابتدا لیگ قهرمانان در پیش است و بارسا و رئال دو بازی مهم قبل از ال کلاسیکو دارند."

دیدگاه‌ها