کد خبر : 1847665 | 19 مهر 1401 ساعت 18:42 | 12.2K بازدید | 2 دیدگاه

ماجراجویی صادق محرمی در اروپا بسته به این بازی است

تیم فوتبال دیناموزاگرب برای ادامه دادن به ماجراجویی اروپایی‌اش به سه امتیاز دیدار امشب برابر ردبول سالزبورگ احتیاج مبرم دارد.

ماجراجویی صادق محرمی در اروپا بسته به این بازی است

به گزارش "ورزش سه"  تیم فوتبال دیناموزاگرب کرواسی که از صادق محرمی، ستاره خط دفاعی تیم ملی ایران در ترکیب خودش بهره می‌برد، امشب در ورزشگاه خانگی به مصاف ردبول سالزبورگ، قهرمان فوتبال اتریش می‌رود. تیمی که در دو بازی ابتدایی برابر میلان و چلسی مغلوب نشد و با دو امتیاز در هفته سوم دور گروهی در خانه دینامو را با یک گل شکست داد تا در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار بگیرد.
در سوی دیگر، دیناموزاگرب که در هفته اول با برتری برابر چلسی به صدر گروه تکیه زده بود، در ادامه با شکست در سن‌سیرو جایگاهش را از دست داد و یک هفته بعد هم پس از شکست مقابل حریف امشب در بازی رفت، در قعر گروه جا گرفت.
از ابتدا هم تصور صعود دیناموزاگرب از این گروه بسیار خوش‌بینانه بود اما آنها این فرصت را دارند تا با نتیجه‌گیری در بازی امشب لااقل بخت حضور در لیگ اروپا را برای خودشان زنده نگه دارند. اگر شاگردان آنته چاچیچ امشب در دیدار انتقامی برابر ردبول به برتری برسند، در صورت تساوی میلان و چلسی در ایتالیا این شانس را دارند تا با 6 امتیاز به رده اول گروه برسند و حتی در صورت شکست برابر چلسی و میلان در دو بازی پیش رو این فرصت را داشته باشند تا با یک امتیاز بالاتر از ردبول، به رتبه سوم جدول و حضور در دور حذفی لیگ اروپا فکر کنند.
این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که آنها با تساوی در این بازی هم چهار امتیازی شده و به لحاظ آماری دومین فصل برتر حضورشان در چمپیونزلیگ را تجربه خواهند کرد. البته که با این نتیجه احتمالا با توجه به دشواری بازی در استمفوردبریج و بازی برگشت برابر میلان، آنها دیگر فرصتی برای حضور در رده سوم جدول پیدا نمی‌کنند.
حالت معجزه‌آسای جدول برای محرمی و یارانش در صورت پیروزی در دیدار امشب، به وجود آمدن بخت حضور در مرحله حذفی چمپیونزلیگ با گرفتن دو امتیاز از بازی‌های بعدی مقابل چلسی و میلان است. اتفاقی که می‌تواند برای لژیونر فوتبال ایران بیش از هر دستاورد دیگری در دوران ورزشی‌اش جلوه کند.

دیدگاه‌ها