کد خبر : 1847668 | 19 مهر 1401 ساعت 18:55 | 19.7K بازدید | 7 دیدگاه

استقلال ملاثانی یک – خوشه طلایی ساوه یک

لیگ یک/ این استقلال به هیچ تیمی نمی‌بازد!

استقلال ملاثانی به لطف گل دقیقه 92 کعبی، روند نباختن هایش را به 28 دیدار متوالی رساند.

لیگ یک/ این استقلال به هیچ تیمی نمی‌بازد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای فوق العاده حساس و هیجان انگیز لیگ دسته اول، 2 تیم استقلال ملاثانی و خوشه طلایی ساوه به تساوی یک – یک دست یافتند. در این دیدار که با قضاوت محمدحسین زاهدی فر و در اهواز برگزار شد، استقلالی ها با گل دقیقه 92 کعبی، روند شکست ناپذیری خود را حفظ کردند.

اولین فرصت جدی بازی برای میزبان به دست آمد. ارسال ایمان رئیسی نسب به روی دروازه، باعث شکل گیری موقعیت خطرناکی برای استقلال ملاثانی شد که ضربه حمله‌وران ملاثانی با برخورد به بازیکنان خوشه طلایی ساوه راهی کرنر شد.

در ادامه و روی اشتباه مدافعین استقلال، فرهنگ پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه او را سنگربان ملاثانی مهار کرد.

حرکت بازیکنان خوشه طلایی از سمت راست، منجر به گل نخست این تیم شد. در دقیقه 31 ارسال پورشیخ علی به روی دروازه، نصیب ارشیا عباسی شد و شوت محکم و زمینی این بازیکن وارد دروازه استقلال ملاثانی شد تا میهمان با یک گل پیش بیفتد.

شاگردان اشکش برای رسیدن به گل تساوی بر حملات خود افزودند. ارسال دغاغله از سمت چپ را عزیزی سنگربان خوشه طلایی در گوشه دروازه مهار کرد.

در اواخر نیمه اول، ارسال بازیکنان استقلال ملاثانی با اشتباه گلر حریف همراه شد و توپ در مقابل دروازه خالی و برابر رئیسی نسب قرار گرفت که ضربه او پس از برخورد به مدافع خوشه طلایی، راهی کرنر شد.

در نیمه دوم نیز استقلال ملاثانی بازی مالکانه ای را به نمایش گذاشتند و حملات متعدد آنها راهی به درون دروازه خوشه طلایی نداشت. در یکی از این حملات، ارسال تقوی از راست با ضربه سر خذیراوی به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. امین هاشمی نیز در موقعیت مشابهی و در دهانه دروازه، موقعیت بزرگی را از دست داد.

در شرایطی که بازی رو به پایان بود و استقلال ملاثانی در حال متحمل شدن نخستین شکست فصل بود، در تجمع شدید بازیکنان 2 تیم در محوطه جریمه خوشه طلایی ساوه، پاس امین هاشمی به امین کعبی رسید و ضربه این بازیکن به گوشه دروازه رفت تا شاگردان اشکش در دقیقه 90+2 از شکست فرار کنند.

بدین ترتیب روند شکست ناپذیری استقلال ملاثانی از فصل قبل تاکنون به 28 بازی متوالی رسید. با این تساوی، شاگردان اشکش شانزده امتیازی شده و رتبه دوم جدول را از دست دادند و به جایگاه سوم سقوط کردند. خوشه طلایی نیز با دوازده امتیاز در رده ششم ایستاد.

دیدگاه‌ها