کد خبر : 1847673 | 19 مهر 1401 ساعت 19:20 | 79.3K بازدید | 24 دیدگاه

فرانسه از امباپه عصبانی است: بچه‌بازی را کنار بگذار!

بعد از آنکه مشخص شد کیلیان امباپه باشگاهش، پاری سن ژرمن را به جدایی تهدید کرده، امانوئل پتی، ستاره سابق فوتبال فرانسه، از او خواست بزرگ شده و «بچه‌بازی» را کنار بگذارد.

فرانسه از امباپه عصبانی است: بچه‌بازی را کنار بگذار!

به گزارش "ورزش سه"، امروز رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی گزارش‌هایی منتشر کردند که نشان می‌داد تنها چند ماه بعد از داستان پرتنش کیلیان امباپه و رئال مادرید که در نهایت با تمدید قرارداد او با پاری سن ژرمن به پایان رسید او به باشگاه فرانسوی اعلام کرده که در ماه ژانویه قصد جدایی دارد.

امباپه اخیرا پستی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و از تاکتیک‌های سرمربی پی‌اس‌جی انتقاد کرد. پستی که البته به سرعت حذف شد ولی نشان داد او از شرایط خود در تیم پاریسی راضی نیست. بر اساس گزارش‌های امروز پاریسی‌ها همچنان تمایلی برای انتقال امباپه به رئال مادرید ندارند و معتقدند اگر نتوانند او را حفظ کنند بهتر است ستاره‌شان را به لیورپول واگذار کنند.

1743031

انتشار این گزارش‌ها در فرانسه باعث شده انتقاد زیادی به امباپه وارد شود. امانوئل پتی، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، از کسانی است که انتقاد تندی به او وارد کرد.

پتی در گفت‌وگو با رادیو مونت‌کارلو گفت:" پیام من این است که کیلیان، بزرگ شو! هر چقدر زودتر بتوانی مشکلاتت را با خودت حل کنی هم در زمین بهتر کار می‌کنی و هم مشکلاتت با افکار عمومی و هم‌تیمی‌هات رفع می‌شود.

کیلیان امروز همه را ناراحت و عصبانی کرده. او دائم همه چیز را شخصی می‌کند و خودش را بالاتر از باشگاهش می‌داند. یعنی آن همه اتفاقی که در ماه‌های اخیر افتاد هیچ تاثیری بر او نگذاشته؟ باشگاه از هر بازیکنی مهمتر است. حرفهای امباپه بی‌ربط است و نشان می‌دهد او برای باشگاهش احترام قائل نیست. همینطور برای هم‌تیمی‌هایش. این به نظر من باعث تاسف است".

دیدگاه‌ها