کد خبر : 1847674 | 19 مهر 1401 ساعت 19:25 | 10.8K بازدید | 8 دیدگاه

لوکاس واسکز:

فعلا به دیدار مقابل بارسلونا فکر نمی‌کنیم

لوکاس واسکز، مدافع باتجربه رئال مادرید، مدعی شد فعلا تمرکز بازیکنان این تیم روی ال کلاسیکو نیست.

فعلا به دیدار مقابل بارسلونا فکر نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید هفته آینده و در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو، در دیداری حساس و سرنوشت ساز پذیرای بارسلونا خواهد بود. آنها امشب در لیگ قهرمانان به مصاف شاختار دونتسک رفته و در صورت پیروزی صعود خود را به دور بعد قطعی می سازند. لوکاس واسکز نیز تاکید کرد فعلا دیدار با شاختار در اولویت آنهاست و بازیکنان رئال مادرید به دنبال کسب برتری در این دیدار هستند.

لوکاس واسکز گفت: "اجتناب ناپذیر است که مردم در مورد دیدار بارسلونا مقابل ما صحبت کنند. همه ما به یک بازی بسیار مهم در قالب ال کلاسیکو چشم دوخته ایم، اما فعلا روی دیدار خود در لیگ قهرمانان تمرکز کرده ایم، زیرا برتری مقابل شاختار یک گام بسیار مهم برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

1730534

دیدار برابر شاختار یک گام بسیار مهم برای ما است. اگر موفق به کسب پیروزی شویم، عملا صعود خود را تضمین خواهیم کرد. ما خیلی خوب کار می کنیم و از اینکه شرایط رئال مادرید تا اینجای کار و در این فصل اینگونه پیش رفته بسیار راضی هستیم. ما فقط روی خودمان تمرکز می کنیم. ما می دانیم که اگر برنده شویم، جواز حضور را کسب خواهیم کرد و این تنها چیزی است که نگرانش هستیم. اینکه بتوانیم دو هفته مانده به پایان مرحله گروهی صعود خود را تضمین کنیم، به یک دستاورد بزرگ رسیده ایم.

پست مورد علاقه لوکاس واسکز؟ در این مقطع من خودم را یک مدافع راست می دانم. من با این پست به خوبی سازگار شده و در هر مسابقه و تمرینی در این منطقه احساس راحتی می کنم و لذت می برم."

دیدگاه‌ها