کد خبر : 1847677 | 19 مهر 1401 ساعت 19:40 | 24.2K بازدید | 15 دیدگاه

احتمال محرومیت 7 جلسه‌ای راموس به دلیل فحاشی

سرخیو راموس، مدافع پی‌اس‌جی، به دلیل فحاشی به داور مسابه این تیم مقابل رنس ممکن است با هفت بازی محرومیت مواجه شود.

احتمال محرومیت 7 جلسه‌ای راموس به دلیل فحاشی

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی پاری سن ژرمن، در جریان دیدار اخیر این تیم مقابل رنس در لیگ یک فرانسه به دلیل اعتراض شدید به داور در طی 10 ثانیه دو کارت زرد دریافت کرده و از بازی اخراج شد.

دیدار دو تیم که در خانه رنس انجام می‌شد در نیمه اول با تنش‌های زیادی همراه بود و اخراج راموس در همین نیمه اتفاق افتاد. راموس از اینکه داور مسابقه، پی‌یر گیوست، به او کارت زرد نشان داده بود به شدت عصبانی بود و گفته می‌شد او در این لحظات به داور فحاشی کرده و همین باعث شد با دریافت کارت زرد دوم اخراج شود.

1752212

رادیو مونت‌کارلو امروز تصاویری از پخش تلویزیونی این مسابقه را در سایت خود بازنشر کرد که نشان می‌داد راموس علیه داور از کلماتی رکیک استفاده کرده است. این رسانه می‌گوید این فحاشی برای ستاره اسپانیایی احتمالا گران تمام خواهد شد و او ممکن است با محرومیت برای هفت بازی روبه‌رو بشود.

این در حالی است که داور مسابقه در گزارش خود به فدراسیون فوتبال به فحاشی راموس اشاره نکرده و ضمنا اعلام کرده که او به دلیل رفتار تهاجمی از زمین اخراج شده است.

1752213

رادیو مونت‌کارلو می‌گوید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه برای بررسی ماجرای راموس در دیدار مقابل رنس روز چهارشنبه این هفته تشکیل جلسه خواهد داد. با اینکه گزارش داور مسابقه به نفع مدافع اسپانیایی است ولی او ممکن است با حداکثر مجازات قانونی یعنی محرومیت هفت جلسه‌ای مواجه بشود.

دیدگاه‌ها