کد خبر : 1847684 | 19 مهر 1401 ساعت 20:10 | 59.7K بازدید | 15 دیدگاه

افزایش تنش در پی‌اس‌جی: کامپوس هم می‌رود

تنش‌های اخیر در باشگاه پاری سن ژرمن روز به روز بیشتر می‌شود و حالا ادعا شده که لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی باشگاه، تنها چند ماه بعد از استخدامش به زودی پی‌اس‌جی را ترک می‌کند.

افزایش تنش در پی‌اس‌جی: کامپوس هم می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که با انتشار خبر نارضایتی شدید کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن و تهدید او برای جدایی از این باشگاه در ماه ژانویه، پی‌اس‌جی را با تنشی جدید مواجه کرده است اوضاع برای پاریسی‌ها لحظه به لحظه بدتر می‌شود.

در ساعات اخیر از پاریس خبر رسید که لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی پی‌اس‌جی، که در واقع نقش مدیریت ورزشی باشگاه را بازی می‌کند با مدیران بلندمرتبه باشگاه دچار مشکل شده و به زودی پاریس را ترک خواهد کرد. این در حالی است که کامپوس تنها چند ماه است که به پی‌اس‌جی پیوسته و نقش مشاور ورزشی را به عهده گرفته است.

1752225
لوئیس کامپوس در کنار کریستوف گالتیه، مربی‌ای که نقش مهمی در استخدامش داشت

کامپوس در فوتبال فرانسه و اروپا به عنوان یکی از کارآمدترین مشاورین و مدیران ورزشی شناخته می‌شود. گفته می‌شود او در دوران حضورش در دو باشگاه موناکو و لیل استعدادهایی را شناسایی کرده است که بعد از مدت کوتاهی روانه باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا شدند و مجموع ارزش آنها به 500 میلیون یورو بالغ می‌شود. از جمله ستاره‌هایی که کامپوس کشف کرده می‌توان به کیلیان امباپه، خامس رودریگز، برناردو سیلوا و فابینیو اشاره کرد.

نشریه لو پاریزین در گزارش امروز خود می‌گوید کامپوس با ناصر الخلیفی، رئیس قطری و جنجالی پی‌اس‌جی، دچار مشکل شده و با آنترو هنریک، مدیر بخش فوتبال باشگاه، هم رابطه پرتنشی دارد. این نشریه می‌گوید لوئیس کامپوس از این شرایط خسته شده و به زودی پاریس را ترک خواهد کرد.

1752226

لوئیس کامپوس پرتغالی امسال تابستان تلاش زیادی کرد تا چند نفر از بازیکنان پی‌اس‌جی که عملکرد لازم را نداشتند به فروش برساند اما مخالفت‌های آنترو هنریک و الخلیفی او را عصبانی کرد و تنش در رابطه آنها از این زمان آغاز شد.

دیدگاه‌ها