کد خبر : 1847687 | 19 مهر 1401 ساعت 20:39 | 42.6K بازدید | 28 دیدگاه

آمار وحشتناک برابر بارسلونا؛ بازگشت اینتر به جهنم!

اینتر آمار وحشتناکی در خانه بارسلونا داشته و یک مغلوب همیشگی برابر این تیم بوده است.

آمار وحشتناک برابر بارسلونا؛ بازگشت اینتر به جهنم!

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری هفته گذشته در لیگ قهرمانان و در دیداری دشوار و جنجالی، با نتیجه 1-0 مقابل بارسلونا به برتری رسید و سه امتیاز مهم را در ورزشگاه سن سیرو به دست آورد. با وجود اتفاقات بحث برانگیز داوری در این مسابقه، این یک پیروزی کلیدی برای اینتر بود و آنها را امیدوار کرد تا احتمالا در کنار بایرن مونیخ به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان این فصل صعود کنند. فردا شب اما نوبت نبرد برگشت در نوکمپ فرا خواهد رسید.

1752231

نراتزوری در طول تاریخ پنج بار در نوکمپ بازی کرده و عجیب اینجاست هر پنج بار شکست خورده، 10 گل دریافت کرده و فقط یک بار موفق به گلزنی شده است. تنها گل اینتر در خانه بارسلونا را لائوتارو مارتینز در سال 2018 به ثمر رساند و البته تیم تحت هدایت آنتونیو کونته، آن شب 1-2 شکست خورد.

اینزاگی قبل از شروع بازی دور رفت با بازیکنان تیمش حرف زده و به پیروزی معروف اینتر برابر بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2010 اشاره کرده است. دیداری که در سن سیرو با برتری 1-3 اینتر به اتمام رسید و علیرغم پیروزی بارسلونا با تک گل جرارد پیکه در دیدار برگشت، این تیم ژوزه مورینیو بود که به فینال برنابئو برابر بایرن مونیخ راه یافته و در نهایت برای آخرین بار فاتح لیگ قهرمانان شد. اینتر امیدوار است مقابل بارسلونا در دیدار این هفته در ورزشگاه نوکمپ نیز موفق به کسب امتیاز شده و شانس خود برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان را افزایش دهد. البته قطعا تقابل با بارسلونا در خانه حریف بسیار سخت خواهد بود و احتمالا شب دشواری در انتظار بازیکنان نراتزوری است. 

دیدگاه‌ها