کد خبر : 1847690 | 19 مهر 1401 ساعت 21:30 | 38.8K بازدید | 18 دیدگاه

آرژانتین طلسم شده؟ دی‌ماریا هم مصدوم شد

آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، دچار یک مصدومیت عضلانی شده تا در آستانه جام جهانی تیم ملی آرژانتین را به شدت نگران کند.

آرژانتین طلسم شده؟ دی‌ماریا هم مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی آاس رم، که به نظر می‌رسد مانع از حضور او در جام جهانی قطر با پیراهن آلبی‌سلسته باشد آرژانتینی‌ها حالا با یک نگرانی دیگر روبه‌رو هستند: مصدومیت آنخل دی‌ماریا.

هافبک آرژانتینی یوونتوس در جریان بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا درحالی‌که به دنبال توپ می‌دوید ناگهان به زمین افتاد و درحالی‌که پشت ران پای خود را گرفته بود از شدت درد فریاد می‌زد.

1752236

دی‌ماریا فورا تعویض شد و در حالی‌که روی نیمکت یووه نشسته بود سرش را با ناراحتی تکان می‌داد. رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند این هافبک آرژانتینی سابقه کشیدگی عضلانی از همین ناحیه را داشته و به همین خاطر به شدت نگران شدت آسیب‌دیدگی است.

دی‌ماریا که بعد از ضربه به مدافع مونزا با آرنج دو بازی محروم شده بود به محض باشگاه به ترکیب یوونتوس با این مصدومیت مواجه شد. آلبی‌سلسته اگر دی‌ماریا را هم مثل دیبالا از دست بدهد با بدشانسی بزرگی در آستانه جام جهانی قطر مواجه خواهد شد. آرژانتینی‌ها یکی از مدعیان قهرمانی در این دوره از رقابتها به حساب می‌آیند.

دیدگاه‌ها