کد خبر : 1847697 | 19 مهر 1401 ساعت 22:48 | 19.8K بازدید | 10 دیدگاه

خشم بازیکنان سیتی: گل رودری صد در صد درست بود

بازیکنان منچسترسیتی همچنان به خاطر مردود اعلام شدن گل رودری در بازی امشب مقابل کپنهاگن به دلیل اعلام خطای هند ریاض محرز عصبانی هستند.

خشم بازیکنان سیتی: گل رودری صد در صد درست بود

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان و هواداران منچسترسیتی بعد از تساوی 0-0 این تیم مقابل کپنهاگن همچنان مشغول اعتراض به داور این مسابقه، آرتور دیاز، هستند. اعتراض آنها به مردود شدن گل رودری برمی‌گردد که داور به دلیل خطای هند ریاض محرز پیش از شلیک نهایی رودری آن را نپذیرفت.

1752250

در دقیقه 10 مسابقه ژولین آلوارز توپ را از ریاض محرز دریافت کرد و با اینکه توسط بازیکن کپنهاگن سرنگون شد اما توانست توپ را به رودری برساند. ضربه والی تماشایی رودری در گوشه چپ بالای دروازه آرام گرفت اما سوت داور به علامت مردود بودن این گل بازیکنان سیتی را خشمگین کرد.

1752252

داور به کنار زمین رفت و صحنه درگیری ریاض محرز با دو بازیکن حریف را بارها تماشا کرد. در تصویر تلویزیونی مشخص بود که وقتی توپ بین محرز و دو مدافع کپنهاگن قرار دارد به دست او برخورد می‌کند. داور حکم داد که این صحنه را خطای هند می‌داند و در نتیجه گل را نمی‌پذیرد.

1752251

بازیکنان سیتی و رودری در همان زمان و در زمین چمن اعتراض شدیدی به داور کردند. اعتراض رودری در پایان بازی هم ادامه داشت. او به دوربین‌های خبرنگاران گفت:" خیلی عصبانی‌ام. هیچکس متوجه نشد چه اتفاقی افتاد. ولی نمی‌دانم چطور شد که تشخیص دادند هند شده. ما با هم درگیر بودیم و واقعا نمی‌دانم چطور آن صحنه را هند عمد تشخیص دادند. ما به این تصمیم احترام می‌گذاریم هر چند خیلی اشتباه است. ما البته یک پنالتی هم داشتیم که از دست دادیم و بعد هم کارت قرمز گرفتیم که بازی را کاملا عوض کرد".

دیدگاه‌ها