کد خبر : 1847709 | 20 مهر 1401 ساعت 01:01 | 19.6K بازدید | 8 دیدگاه

خوشحالم نباختیم

لوکاس: امیدوارم مصدومیت رودیگر جدی نباشد

لوکاس واسکز پس از تساوی برابر شاختار از اینکه بازنده نشدند ابراز خوشحالی کرد و گفت که امیدوار است مصدومیت آنتونیو رودیگر هم جدی نباشد.

لوکاس: امیدوارم مصدومیت رودیگر جدی نباشد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با کسب تساوی برابر شاختار صعودش به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را قطعی کرد و حالا به یک تساوی برابر لایپزیش نیاز دارد تا صدرنشینی‌اش را نیز قطعی کند. رئال مادرید تا دقیقه 95 از حریف اوکراینی عقب بود ولی آنتونیو رودیگر با ضربه سر خود حساب کار را مساوی کرد.

1752301

لوکاس واسکز، مدافع راست رئال، در پایان بازی گفت:«بازی دشواری بود و شاختار تا دقیقه پایانی از ما جلو بود. وقتی به گل رسیدند دیگر کار برای جبران مشکل شد چون با همه بازیکنان‌شان دفاع می کردند و چشم به ضدحمله داشتند. خیلی زود پس از شروع نیمه دوم گل خوردیم و در واقع غافلگیر شدیم. همین قضیه کار را برای ما سخت کرد.»

1752300

رئال هفته قبل در برنابئو 2-1 شاختار را برد در حالی که بازی می توانست 7-1 شود. لوکاس در مورد تفاوت این دو بازی گفت:«بزرگترین تفاوت در گردش توپ بود، ما نمی توانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. در برنابئو کاملا مسلط بودیم ولی امشب شرایط متفاوت بود. پاس های اشتباه زیادی داشتیم. شاختار هم روی ضدحمله ها بسیار سریع و خطرناک بود. در نهایت خوشحالم که بازنده نشدیم.» 

مصدومیت رودیگر از ناحیه صورت پس از گلزنی:« امیدوارم مشکل خاصی نباشد و خیلی زود بهبود پیدا کند.»

دیدگاه‌ها