کد خبر : 1847713 | 20 مهر 1401 ساعت 08:36 | 12.5K بازدید | 4 دیدگاه

یک امتیاز امیدهای دینامو را زنده نگه داشت؛

سرنوشت صعود یاران محرمی دست چلسی و میلان

دینامو زاگرب در حضور تعویضی ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی ارزشمند برابر سالزبورگ رسید.

سرنوشت صعود یاران محرمی دست چلسی و میلان

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال دینامو زاگرب در حالی که برخلاف دیدارهای اخیرش صادق محرمی را در ترکیب نداشت و این بازیکن را روی نیمکت گذاشته بود، از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب در استادیوم ماکسیمیر به مصاف سالزبورگ اتریش رفت.

یاران محرمی که هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با برتری دور از انتظار مقابل چلسی آغاز کرده و پس از آن دو شکست متوالی را برابر آ. ث. میلان و سالزبورگ متحمل شدند، در دیدار برگشت با حریف اتریشی خود توانستند باخت اخیرشان را جبران کنند و با یک امتیاز خانگی امیدوار به صعود به مرحله حذفی بمانند.

تیم فوتبال دینامو زاگرب در دیدار مقابل سالزبورگ اتریش به تساوی یک بر یک رضایت داد که این نتیجه آنها را ۴ امتیازی کرد و همچنان در رتبه چهارم جدول گروه E لیگ قهرمانان اروپا نگه داشت، اما شانس صعودشان را بالا برد.

1752315

یاران محرمی در شرایطی قعرنشین هستند که در گروه E لیگ قهرمانان اروپا، چلسی با ۷ امتیاز صدرنشین است، سالزبورگ اتریش ۶ امتیاز و آ. ث. میلان ۴ امتیاز دارند و همه آنها شانس رسیدن به مرحله حذفی را خواهند داشت. دو مسابقه بعدی دینامو زاگرب برابر چلسی و میلان است.

صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب که در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا حضور ثابت در هر سه مسابقه تیمش داشت، در دیدار برگشت مقابل سالزبورگ اتریش از دقیقه ۷۹ به ترکیب تیمش اضافه شد.

دیدگاه‌ها