کد خبر : 1847714 | 20 مهر 1401 ساعت 09:17 | 10K بازدید | 6 دیدگاه

پیولی: تصمیم داور بازی را خراب کرد

استفانو پیولی، سرمربی میلان، از داور بازی این تیم برابر چلسی به شدت انتقاد کرد.

پیولی: تصمیم داور بازی را خراب کرد

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف چلسی رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 
روسونری در این بازی خیلی زود با اخراج فیکایو توموری 10 نفره شد و اعلام ضربه پنالتی روی همین خطا باعث شد که آنها یک گل نیز از حریف عقب بیفتند. 
پس از پایان بازی بود که پیولی با عصبانیت به سمت دنیل زیبرت، داور آلمانی، رفت، مشخص بود که به هیچ وجه از تصمیمات او در جریان این دیدار راضی نیست و این ناراحتی را نیز به زیبرت ابراز کرد. 
سرمربی میلان، پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« این بازی تازه شروع شده بود و من احساس می‌کردم که ما عملکرد خوبی داریم. کارت قرمز و پنالتی بازی را عوض و کار ما را خراب کرد، برابر تیمی که همان موقع هم قوی بود و نیازی به داشتن یار اضافه در زمین نداشت. ما شانس بازگشت به بازی را داشتیم. باعث تاسف است. ما احساس می‌کردیم که امشب واقعا می‌توانیم خودمان را در زمین ابراز کنیم.»

1745233
او درباره بازبینی صحنه اخراج توموری و اعلام پنالی اظهار داشت:« من نیازی ندارم که صحنه را دوباره ببینم. قضاوت این صحنه خیلی آسان بود. من پس از بازی نظرم را به داور گفتم. انگلیسی من خیلی روان نیست اما فکر می‌کنم او متوجه منظور کلی من شد...»
پیولی درباره نتیجه به دست آمده در این دیدار اضافه کرد:« این نتیجه خوبی نیست اما سرنوشت ما در دست خودمان است. اگر ما می‌خواهیم در اروپا هم رقابت کنیم، باید در دو بازی بعدی پیروز باشیم و شانس این کار را داریم. حالا باید به لیگ برگردیم و بار دیگر انرژی خودمان را صرف این رقابت‌ها کنیم.»
 

دیدگاه‌ها