کد خبر : 1847718 | 20 مهر 1401 ساعت 09:55 | 22.9K بازدید | 10 دیدگاه

گالتیه: شایعه جدایی امباپه به سود کیست؟

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از شایعات مطرح شده درباره جدایی کیلیان امباپه از این باشگاه ابراز ناراحتی کرد.

گالتیه: شایعه جدایی امباپه به سود کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بنفیکا رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 
تک گل این بازی برای پی اس جی را امباپه از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این در حالی است که پیش از شروع بازی بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی مدعی شده بودند که این بازیکن به شدت از این که در پی اس جی مانده پشیمان است و در حال بررسی شرایط برای جدایی از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است. 
گالتیه در پاسخ به سوالی در این‌باره به خبرنگاران گفت:« من هیچ چیز نمی‌دانم. فقط این را می‌دانم که این موضوع در حد شایعه بود اما ناگهان به اطلاعات تبدیل شد. من هیچ چیز متفاوتی ندیدم. برایم عجیب بود که این اتفاق پیش از یک بازی مهم رخ داد. هیچ بحثی در این باره نشنیدم. کیلیان امشب خوب بازی کرد تا پاسخی به این شایعات داده باشد.»

1748921

سرمربی پاری سن ژرمن درباره تاثیر این شایعات روی عملکرد تیمش اظهار داشت:« من فکر نمی‌کنم این شایعه مشکلی برای آمادگی ما در این بازی ایجاد کرده باشد. من این موضوع را با بازیکانم یا اعضای کادر فنی مطرح نکردم. تمرکز ما روی این بازی بود. این فقط یک شایعه است که چهار یا پنج ساعت پیش از بازی مطرح شد. این شایعات به سود کیست؟»
او همچنین درباره عملکرد نه چندان خوب تیمش در این بازی اضافه کرد:« ما به اندازه قبل درخشان و خطرناک نیستیم. آیا مشکل فیزیکی است؟ فکر نمی‌کنم. در ابتدای فصل بازی مستقیم بیشتری را در دستور کار داشتیم اما حالا هر بار که توپ را می‌گیریم لمس اضافه داریم. این موضوع مهمی است. ما در برهه‌ای هستیم که بازی چندان جذابی را ارائه نمی‌کنیم.»
 

دیدگاه‌ها