کد خبر : 1847733 | 20 مهر 1401 ساعت 10:28 | 15.9K بازدید | 21 دیدگاه

آلگری: مشکل ما تاکتیکی نیست، این تیم اشتیاق ندارد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید مشکل تیمش این است که به اندازه کافی اشتیاق و انگیزه ندارد.

آلگری: مشکل ما تاکتیکی نیست، این تیم اشتیاق ندارد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چهارمین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر حریفش شکست خورد تا شرایط برای این تیم بسیار دشوار شود. 
در حالی که همه انتظار داشتند بیانکونری در این بازی هم مانند دیدار هفته قبل به آسانی به پیروزی برسد، شرایط طور دیگری پیش رفت و آنها با دریافت دو گل از حریف شکست خوردند تا شانس صعودشان به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به شکل قابل‌توجهی کاهش پیدا کند. 
این تیم با قبول شکست در بازی شب گذشته، حالا از چهار دیداری که در این رقابت‌ها برگزار کرده تنها سه امتیاز کسب کرده و با اختلاف پنج امتیازی با پاری سن ژرمن و بنفیکا که هر دو هشت امتیازی هستند در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. 

1751541

آلگری پس از پایان بازی شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:« توضیح این شرایط دشوار است. ما فقط می‌توانیم ساکت باشیم چون نمایش خوبی ارائه نکردیم و شخصیت تیم را زیر سوال بردیم. ما باید از این شرایط عبور کنیم. فردا به تورین بازخواهیم گشت و تا روز دربی در زمین تمرین یووه خواهیم ماند.»
این مربی ایتالیایی در پاسخ به سوالی درباره مشکل تیمش در فصل جاری گفت:« مشکل ما تاکتیکی یا تکنیکی نیست. این تیم از نبود اشتیاق و انگیزه کافی رنج می‌برد. ما بیش از اندازه روی موارد فردی تاکید داریم و باید بتوانیم بار دیگر یک تیم شویم.»
یوونتوس در لیگ ایتالیا نیز از شرایط خوبی برخوردار نیست و شکست این تیم برابر میلان در هفته جاری باعث شد که آنها با 13 امتیاز از 9 بازی در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار بگیرند. 
 

دیدگاه‌ها