کد خبر : 1847736 | 20 مهر 1401 ساعت 10:42 | 96.3K بازدید | 48 دیدگاه

تنش در پی‌اس‌جی: بی‌تفاوتی مسی به گل امباپه

به نظر می‌رسد که شایعات مطرح شده درباره رابطه نه چندان خوب ستاره‌های پاری سن ژرمن خیلی هم بی‌مورد نیست.

تنش در پی‌اس‌جی: بی‌تفاوتی مسی به گل امباپه

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بنفیکا رفت و با نتیجه 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 
تک گل این بازی را امباپه از روی نقطه پنالتی برای تیمش به ثمر رساند اما شاگردان کریستوف گالتیه در نهایت موفق نشدند سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند. هرچند همچنان با هشت امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به رقیب پرتغالی در صدر جدول رده‌بندی گروه‌شان قرار دارند. 
بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی در روز گذشته اعلام کردند که این بازیکن به هیچ وجه از شرایطی که در پاری سن ژرمن دارد راضی نیست و قصد دارد هرچه زودتر این باشگاه را ترک کند. 
گفته می‌شود، او از این که پیشنهاد رئال مادرید را در پایان فصل گذشته رد کرده و قراردادش با پی اس جی را تمدید کرده ناراضی است و امیدوار است که بتواند در اولین فرصت از این باشگاه جدا شود. 

1752334

یکی از دلایل اصلی که درباره علت ناراحتی امباپه از تمدید قراردادش با این باشگاه مطرح شده، این است که لیونل مسی جایگاه بسیار قدرتمندی پیدا کرده و به نفر اصلی و اول رختکن پی اس جی تبدیل شده است، جایگاهی که این بازیکن فرانسوی انتظار داشت از آن او باشد و مدیران نیز همین وعده را به او داده بودند. 
نکته جالب در بازی شب گذشته این بود که مسی علیرغم این که در دقایق ابتدایی بازی لبخند به لب داشت اما پس از این که امباپه پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرد مطلقا هیچ واکنشی نشان نداد و صرفا به زمین خیره شد.
بسیاری معتقد هستند که این نشانگر رابطه نه چندان خوب این دو بازیکن با یکدیگر و مهر تائیدی بر شایعاتی است که روز گذشته منتشر شده است. 
 

دیدگاه‌ها