کد خبر : 1847745 | 20 مهر 1401 ساعت 11:38 | 7.9K بازدید | 3 دیدگاه

رزاقی‌راد: به هواداران ما خط می‌دهند

سرمربی پارس جنوبی جم از عملکرد تیمش دفاع و از هواداران واقعی این تیم عذرخواهی کرد.

رزاقی‌راد: به هواداران ما خط می‌دهند

به گزارش “ورزش سه”، پارس جنوبی جم در خانه یک بر صفر بازی را به آرمان گهر واگذار کرد. ایمان رزاقی‌راد، سرمربی پارس جنوبی به خبرنگار ما گفت: در طول ۹۰ دقیقه آرمان گهر سه توپ روی دروازه ما آورد که یکی از آن ها به گل تبدیل شد. در نیمه دوم هم یک توپ از نیمه ما رد نشد. ۴۵ دقیقه به در بسته خوردیم و داور پنالتی صددرصد ما را نگرفت. گل خوردیم و چند گل نزدیم و آرمان گهر مدام در دفاع بود.

او در مورد ناراحتی هواداران و شعارهایی که دادند ادامه داد: وقتی تیمی در خانه می بازد هوادارانش ناراحت می‌شوند ولی آن هایی که فحش دادند تعداد اندکی هستند که فکر می کنم خط می گیرند. یک عده پشت دروازه ما تشویق می کردند. ما ۵ امتیاز با صدر جدول فاصله داریم. دو‌ هفته است پشت هم بردیم. شرایط جدول به شکلی است که بازی با دو برد تغییر می کند. باز هم از هواداران واقعی عذرخواهی می کنم.

سرمربی پارس جنوبی، در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: آقای شهبا مربی حریف آخر بازی گفت ما مجبور هستیم تدافعی بازی کنیم چون پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته بوده و‌ با کمبود بازیکن ‌مواجه هستیم. این بازی برای ما درس شد که اگر مقابل دفاع اتوبوسی قرار گرفتیم چه کار کنیم؟

1699067

رزاقی‌راد در خصوص اینکه گفته می شود به خاطر جو استادیوم مجبور به خروج از درب پشتی شده گفت: من به رختکن تیم رفتم و سرم خیلی درد می کرد. به کمکم گفتم که به جای من به کنفرانس برود. با ماشینم از محوطه خارج شدم. اصلا استادیوم در پشتی ندارد و همه از یک در خارج می شوند. زمانی هم که من رفتم هیچ‌کس داخل استادیوم نبود. برای همین می گویم تعدادی به هواداران خط می دهند و می دانم این خط ها از کجاست.

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به احتمال صعود این تیم‌ به لیگ برتر عنوان کرد: از آقای اسدی، شرکت نفت و مدیر عامل، آقای رضائیان، تشکر می کنم. به جرئت می گویم ما صعود می کنیم. روز گذشته نشد که ببریم اما در بازی های قبل خوب کار کردیم ولی این را هم بگویم داوری ها ما را اذیت کرد. از زمانی که آقای فکری و دوستان‌شان در سایپا بعد از بازی به ما گفتند که دو نفر از اعضا مدیریت پارس جنوبی در فدراسیون هستند این قضیه به ضرر ما تمام شد و داوران حساس شده‌اند و پنالتی صددرصد ما را نمی گیرند.

رزاقی‌راد یادآور شد: از هواداران واقعی یک‌بار دیگر عذر می‌خواهم. تیم ما بد نتیجه نگرفته است. سال گذشته در همین مقطع امتیاز کمتری داشتیم و‌ در حال حاضر پنچ امتیاز با صدر فاصله داریم. اگر در ادامه راه مدیرعامل به من نیاز داشته باشد در خدمت هستم و به کارم باقدرت ادامه می دهم.

دیدگاه‌ها