کد خبر : 1847747 | 20 مهر 1401 ساعت 11:49 | 54K بازدید | 14 دیدگاه

یادداشت عجیب گالتیه: پی‌اس‌جی تحت فرمان امباپه!

یادداشتی که کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در بازی برابر بنفیکا در دفترش داشت توجه بسیاری را جلب کرده است.

یادداشت عجیب گالتیه: پی‌اس‌جی تحت فرمان امباپه!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چهارمین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بنفیکا رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 
کیلیان امباپه، تک گل این تیم را از روی نقطه پنالتی در این بازی به ثمر رساند. این اتفاق در حالی رخ داد که روز گذشته بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی مدعی شده بودند که رابطه این بازیکن با پی اس جی در آستانه فروپاشی است و او قصد دارد از این باشگاه جدا شود. 
او که چند ماه قبل پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد تا قراردادش با پی اس جی را تمدید کند، حالا احساس می‌کند که مدیران این باشگاه به او خیانت کرده‌اند. یکی از ناراحتی‌های امباپه این است که در طول این فصل در پست مورد علاقه‌اش به میدان نرفته است، در حالی که به او گفته شده بود می‌تواند در فصل جاری در این پست به میدان برود. او بارها از این بابت ابراز ناراحتی کرده است. 

1752344
شب گذشته یادداشت جالبی در دفتری که در دست گالتیه قرار داشت به چشم می‌خورد. در این دفتر نوشته شده بود: «سمت مورد علاقه کیلیان (راست)!!» 
استفاده از علامت تعجب و همچنین شکل در دست گرفتن این دفترچه یادداشت باعث شد که بسیاری این تصور را داشته باشند که این مربی فرانسوی تلاش زیادی هم برای پنهان کردن این نوشته نداشته و توجه دوربین‌ها را به آن جلب کرده است. 
با این حال گالتیه پس از پایان بازی مدعی شد که خبر ناراحتی امباپه از شرایطش در پی اس جی صرفا شایعه است و هیچ پایه و اساسی ندارد. او تاکید کرد که بازی خوب این بازیکن در بازی شب گذشته سند خوبی برای رد این شایعات است.

 

دیدگاه‌ها