کد خبر : 1847752 | 20 مهر 1401 ساعت 12:16 | 39.9K بازدید | 14 دیدگاه

خشم میلان از ستاره چلسی: چرا جورجینیو خندید؟

هواداران میلان از خنده‌های تمسخرآمیز جورجینیو، ستاره ایتالیایی، چلسی در زمان مصاحبه ساندرو تونالی بسیار عصبانی هستند.

خشم میلان از ستاره چلسی: چرا جورجینیو خندید؟

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف چلسی رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 
شاگردان استفانو پیولی پس از گذشت تنها 18 دقیقه از آغاز این بازی با اخراج فیکایو توموری 10 نفره شدند و یک پنالتی نیز به سود چلسی اعلام شد تا آنها خیلی زود از حریف عقب بیفتند. 
این تصمیم دنیل زیبرت، داور آلمانی، اعتراض بسیاری از بازیکنان میلان و همچنین اعضای کادر فنی این تیم را به همراه داشت. هواداران این تیم نیز در طول بازی بارها این داور را هو کردند. 
اما شبکه اسکای اسپورت ایتالیا پس از بازی آتش بیشتری روی خشم هواداران روسونری ریخت و باعث شد که آنها بار دیگر خشمگین شوند و این بار به شدت از رفتار جورجینیو پس از اتمام این دیدار عصبانی شدند. 

1752351
تونالی پس از سوت پایان بازی با اسکای اسپورت صحبت کرد و گفت:«حوادث بسیاری مانند این صحنه در جریان یک بازی پیش می‌آید. وقتی شما پس از 18 دقیقه پنالتی می‌گیرید و برای چنین اتفاقی کارت قرمز می‌دهید واقعا عجیب است. ما کارت‌های زرد عجیب و خطاهای اعلام شده مضحکی را دیدیم.» 
در حالی که تونالی در حال مطرح کردن این صحبت‌ها و انتقاد از تصمیمات داوری در جریان این بازی بود، این شبکه ناگهان جورجینیو را نشان داد که همزمان شروع به خندیدن کرده بود. 
دیدن این تصویر باعث شد که بسیاری از هواداران میلان باور کنند که این بازیکن ایتالیایی خواسته تونالی را به سخره بگیرد و به شدت از این موضوع ناراحت شدند.

 

دیدگاه‌ها