کد خبر : 1847754 | 20 مهر 1401 ساعت 12:30 | 26.7K بازدید | 4 دیدگاه

ژوائو ماریو:

نیمار بازیکنی خوب اما بسیار آزاردهنده است

ژوائو ماریو، هافبک بنفیکا، می‌گوید رویارویی با نیمار در زمین دشوار اما لذت‌بخش است.

نیمار بازیکنی خوب اما بسیار آزاردهنده است

به گزارش "ورزش سه"، بنفیکا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف پاری سن ژرمن رفت و موفق شد این تیم را نتیجه 1-1 متوقف کند. 

نیمار که در بازی رفت برابر بنفیکا نیز موفق به باز کردن دروازه این تیم نشده بود، شب گذشته نیز در گلزنی ناکام ماند. تک گل پی اس جی در این بازی را کیلیان امباپه از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. 

پاری سن ژرمن با وجود تساوی در این بازی باز هم با هشت امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به بنفیکا در صدر جدول رده‌بندی این گروه باقی ماند. نیمار که درخشش خیره‌کننده‌ای در این فصل داشته امیدوار است که بتواند در ادامه مسیر باز هم نقش مهمی را برای تیمش ایفا کند و به صعود این تیم به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به عنوان تیم صدرنشین کمک کند. 

1746733

ماریو پس از پایان بازی شب گذشته درباره رویارویی با نیمار به خبرنگاران گفت:« نیمار بسیار خوب بازی می‌کند اما در زمین به شدت آزاردهنده است. او یکی از بهترین بازیکنان دنیا و بسیار بااستعداد است. من فکر می‌کنم او نیاز دارد در زمین با دیگر بازیکنان درگیر شود و این کاملا طبیعی است. بازی برابر او برای ما بسیار لذت‌بخش است.»

این سومین تساوی متوالی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و لیگ فرانسه بود و حالا آنها امیدوار هستند که بتوانند با پیروزی برابر یوونتوس، گام محکمی را برای صعود به مرحله بعد به عنوان صدرنشین بردارند.

نویسنده: مریم خردمند

دیدگاه‌ها