کد خبر : 1847756 | 20 مهر 1401 ساعت 12:50 | 23.1K بازدید | 6 دیدگاه

راهکار اتحاد کلباء برای افزایش تعداد تماشاگران

دعوت تیم مجیدی از هواداران دختر و سالمندان

تیم فوتبال اتحاد کلباء در نظر دارد تا برای دیدارهای این تیم، از حضور سالمندان و تماشاگران زن استفاده کند.

دعوت تیم مجیدی از هواداران دختر و سالمندان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال اتحاد کلباء با سرمربیگری فرهاد مجیدی، خود را برای دیدار شنبه برابر دیبا الفجیره آماده می کند. مدیران این باشگاه برای حضور پرتعداد هواداران در ورزشگاه خانگی، از پیشکسوتان و دانش آموزان دختر دعوت به عمل آورده اند تا در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

روزنامه الامارات الیوم در این زمینه نوشت:

باشگاه اتحاد کلباء ابتکاری را با عنوان "کلباء یک خانواده است" به منظور افزایش حضور هواداران در مسابقاتی که در ورزشگاه خانگی "ببرها" برگزار می شود، در نظر گرفته است. از جمله در بازی بعدی این تیم که مقابل باشگاه دیبا الفجیره از هفته ششم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات که در روز شنبه برگزار می‌شود.

عیسی بن هویدن، سخنگوی رسمی باشگاه اتحاد کلباء، به "روزنامه الامارات الیوم" گفت: ما در هر شرایطی مخاطبان برجسته و حامی تیم را در کنارمان داریم. ما مشتاقانه منتظر تقویت این موقعیت برای رسیدن به وضعیتی بهتر هستیم. بنابراین ابتکار جدیدی را برای آماده‌سازی ببرها برای بازی بعدی راه‌اندازی کرده ایم.

1752353

او ادامه داد: هدف این است که بیشترین تعداد هوادار در حمایت از تیم روی سکوها بایستند و در تمام مسابقات آتی، این مسئله ادامه داشته باشد. هدف کمپین این است که مردم به نقش حمایتی خود برای تیم ادامه دهند، به خصوص که تیم اتحاد کلباء، اخیرا نتایج خوبی  کسب می کند.

وی اظهار داشت: بازدیدی از باشگاه بانوان شارجه، شعبه کلباء و مرکز سجایا برای دانش آموزان دختر انجام شد و از مرکز سالمندان دعوت به عمل آمد تا همه اقشار جامعه را برای حضور در استادیوم ترغیب کنند.

او در پایان اضافه کرد: صندلی هایی برای سالمندان و امکانات ویژه ای برای زنان و خانواده ها در نظر گرفته شده است تا برای تشویق اتحاد کلباء، در استادیوم حاضر شوند.

دیدگاه‌ها