کد خبر : 1847766 | 20 مهر 1401 ساعت 13:26 | 13.5K بازدید | 6 دیدگاه

نبرد با پورتو: اینجا خودت را ثابت کن آلونسو!

ژابی آلونسو، سرمربی جدید بایرلورکوزن، امشب رقابت سختی را برابر پورتو در پیش دارد.

نبرد با پورتو: اینجا خودت را ثابت کن آلونسو!

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن چهارشنبه شب در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید به مصاف پورتو برود.
مدیران لورکوزن پس از تصمیم برای برکناری جراردو سیوانه، تصمیم گرفتند از آلونسو به عنوان جانشین این مربی سوئیسی استفاده کنند.
او در اولین حضورش روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی لورکوزن موفق شد به پیروزی رویایی ۰-۴ برابر شالکه برسد. با این حال، با توجه به این که شالکه حریف ضعیفی به حساب می‌آمد، بسیاری معتقد بودند که این برد معنای چندانی ندارد.
اما حالا او این فرصت را دارد تا بتواند در رقابتی مهم مانند لیگ قهرمانان و در بازی حساس برابر پورتو قدرتش را به نمایش بگذارد. آلونسو در نشست خبری پیش از این بازی نیز تاکید کرد که تیمش باید نمایش درخشانی را ارائه کند.

1752365

این مربی اسپانیایی پیش از بازی برابر پورتو اظهار داشت:" اگر ما می‌خواهیم آینده‌ای داشته باشیم و در این رقابت بمانیم باید ببریم و به سه امتیاز این بازی نیاز داریم."
لورکوزن در دیدار رفت و تحت هدایت سیوانه با نتیجه ۰-۲ برابر پورتو شکست خورد. آلونسو حالا باید در دیدار برگشت نهایت تلاشش را برای جبران این نتیجه و حفظ شانس لورکوزن در لیگ قهرمانان به کار بگیرد.

دیدگاه‌ها