کد خبر : 1847770 | 20 مهر 1401 ساعت 13:45 | 25.5K بازدید | 5 دیدگاه

طارمی در غیاب آزمون به بای‌آرنا رسید

مهدی طارمی به مانند بازی رفت، تنها نماینده تیم ملی در بازی تیم‌های پورتو و لورکوزن خواهد بود.

طارمی در غیاب آزمون به بای‌آرنا رسید

به گزارش "ورزش سه" بعد از مصدومیت تلخ سردار آزمون که منجر به دوری چند هفته‌ای او از میادین شده، حالا دیدار امشب لورکوزن در مقابل پورتو تنها با حضور یک بازیکن ایرانی برگزار می‌شود؛ ستاره بازی رفت، مهدی طارمی!
مهاجم بوشهری پورتو که در بازی هفته قبل بعد از بازبینی محیرالعقول صحنه گلزنی‌اش، ناگهان گل او تبدیل به پنالتی برای لورکوزن شده بود، در نهایت با دو پاس گل کلاس یک جهانی برای هم‌تیمی‌هایش پیروزی را در دراگائو نصیب کونسیسائو و تیمش کرد تا ستاره مسابقه لقب بگیرد.
طارمی که روز گذشته به همراه تیمش عازم لورکوزن شده، انگیزه‌های بسیار زیادی دارد تا با تسهیل مسیر پیروزی برای پورتو، شانس این تیم را برای صعود به دور حذفی مسابقات افزایش دهد.
طارمی که در دو فصل گذشته چمپیونزلیگ درخشش خاصی داشته و برابر تیم‌های بزرگی چون یووه و لیورپول موفق به گلزنی شده، امیدوار است از بازی امشب مقابل لورکوزن متحول شده با ژابی آلونسو، گلزنی‌هایش را هم استارت بزند.
طارمی امشب در غیاب یار همیشگی در تیم ملی، سردار آزمون، تنها نماینده فوتبال ایران در بای‌آرنا است، او باز هم امید اول کونسیسائو برای فتح یک رقابت چمپیونزلیگی دیگر است و باید دید تا چه میزان از انتظارات سرمربی محبوبش را برآورده خواهد کرد.

1752382

دیدگاه‌ها