کد خبر : 1847772 | 20 مهر 1401 ساعت 13:58 | 25.8K بازدید | 10 دیدگاه

از این بازی سه امتیاز می‌خواهیم

گل‌محمدی: لوکادیا باید از این بهتر باشد

یحیی گل‌محمدی می‌گوید هیچ مشکلی با برنامه تیم ملی برای سه روز تمرین در هفته ندارد.

گل‌محمدی: لوکادیا باید از این بهتر باشد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان حضور یافت و در خصوص این دیدار اظهارات خود را انجام داد.

* از بازی خانگی سه امتیاز می‌خواهیم
بازی مهم و حساسی را پیش رو داریم. مقابل تیمی بازی داریم که از لحاظ فوتبالی و نتایجی که گرفتند، نتایج خوبی بوده. یک فوتبال رو به جلو با بازیسازی از عقب را انجام می‌دهند. دوست دارند فوتبال بازی کنند و این قابل احترام است. اما یک بازی خانگی است و سه امتیاز این بازی خیلی برای ما مهم است و باتوجه به شرایط جدول، باید تمرکز خوبی روی وظایف داشته باشیم و بازی خوبی را انجام بدهیم. تمرینات خوبی داشتیم تا حالا و باتوجه به اینکه چند بازیکن تیم ملی دیر به ما اضافه شدند اما سعی کردیم با تمرینی که دیروز داشتیم، حداقل هماهنگی را ایجاد کنیم. متاسفانه دو سه مصدوم داریم اما آماده یک بازی خوب هستیم.

* لوکادیا از این بهتر خواهد شد
دو بازی اخیر که پشت سر گذاشتیم، بازی اول مقابل تراکتور اتفاقاتی افتاد که اینجا فکر نکنم جایش باشد که در موردش صحبت کنم؛ اتفاقات قبل از بازی و بین نیمه و بعد از بازی. بازی خاصی بود و شرایط واقعا طبیعی نبود برای انجام بازی. بازی دوم مقابل سپاهان را هم موقعیت‌های خوبی برای زدن گل داشتیم اما فکر کنم یک مقدار تحت تاثیر بازی تراکتور بودیم. به نظرم در مجموع مقابل سپاهان بازی خوبی انجام دادیم و خود لوکا هم بازی خوبی را انجام داد. به نظرم جا دارد که او بازیکن بهتری شود و باتوجه به این وقفه لیگ، یک مقدار ناهماهنگی زیادی بین اعضای تیم به وجود آمد و البته اتفاقات بازی تراکتور هم بود. فکر کنم برای بازی فردا بازی روان‌تری انجام بدهیم چون تمرکز خوبی روی تمرینات داشتیم.

1752390

* با برنامه تیم ملی هیچ مشکلی ندارم
اگر بازیها هفته‌ای باشد، ما با تمرینات سه روزه تیم ملی مشکلی نداریم. هفته قبل شش روز بود و بازیکنان ما سه روز در اختیار تیم ملی بودند. هفته‌های دیگر چون 7 روز فاصله بین بازیها وجود دارد، من مشکلی با برنامه سه روزه تیم ملی ندارم. ما دوست داریم تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد و بیشتر باهم باشند و هماهنگ شوند. آقای کی‌روش دیر به جمع تیم‌ملی اضافه شده و فکر کنم زمان بیشتری نیاز است که آماده شوند و خودشان را برای جام جهانی آماده کنند.

* با کی‌روش تلفنی صحبت کردم
من تلفنی با آقای کی‌روش صحبت کردم. مشکلی نیست و اگر نیاز به هماهنگی باشد و بخواهند، هیچ مشکلی نیست و به کمپ تیم ملی خواهم رفت.

* در مورد ظاهرم بعدا صحبت می‌کنیم
شیخ دیروز اولین تمرینش با ما بود و خداراشکر بد نبود. شاید فردا در لیست ما باشد، تمرین امروزش را باید ببینیم که در چه وضعیتی است. در مورد ظاهرم بعدا بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد و شاید اینجا جایش نیست.

* وضعیت زمین تمرینی واقعا اصلا خوب نیست
هنوز قرارداد بسته نشده اما امروز به ما اعلام کردند می‌توانیم در زمین تهرانسر تمرین کنیم. هنوز زمین تهرانسر شرایطش مساعد نیست، باید چمن را کوتاه کنند. ما دیشب بازدید کردیم و چندان مناسب نبود. ما باید دو سه جلسه برویم آنجا و ببینیم شرایطش چطور است. ما در این دو سه ماه خیلی اذیت شدیم و خصوصا در هفته‌های اخیر شرایط ورزشگاه کاظمی خیلی سخت بود. باید یک زمین دیگر داشته باشیم و تمرینات را در آنجا برگزار کنیم. امیدوارم مشکل زودتر برطرف شود. قراردادمان با زمین تهرانسر هفته‌ای دو روز است.

* دوست دارم فیلم دربی را با سیدعلی ببینم
بحث داوری بحثی است که در یکی دو سه سال اخیر مشکلاتی به همراه داشته. فشارهای زیادی را کمیته داوران بوده، به خاطر اینکه انتظار بیشتری از بحث داوری وجود داشت. من خیلی دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم و اتفاقی که پارسال در دربی افتاد و حرکتی که انجام دادم، همیشه من روی آن بازی حرف و صحبت دارم و امیدوارم یک روزی همان داورانی که آنجا بودند (سیدمهدی سیدعلی) و داورانی که کارشناس بودند، بنشینیم فیلم بازی را ببینیم. من هنوزم در مورد آن بازی خیلی حرف دارم.

1752391

* شرایط داوران را درک می‌کنم اما...
امسال هم با توجه به جوانگرایی که در میان داوران انجام‌شده،  شرایط را بهتر از پارسال می‌بینم. به نظرم تمرکز بیشتری روی کارشان دارند و ممکن است بعضی بازیها مشکلاتی باشد اما یک بخشی طبیعی است. داوری می‌تواند بهتر از این باشد اما به شرطی که امکانات هم در اختیارشان بگذاریم. در بعضی بازیها هدست هم ندارند چه برسد به وی ای آر. آنها شرایط سختی دارند و من شرایطشان را درک می‌کنم اما جا دارد بهتر شوند و تمرکز بیشتری روی کارشان داشته باشند. آرزوی این را دارم که هر هفته بهتر از قبل شوند.

* تمرکز، امکانات و حداقل مشکل؛ این رمز قهرمانی است
من فکر می‌کنم تیمهایی که مدعی قهرمانی هستند، از لحاظ توزیع بازیکن، شرایط خوبی دارند. ضمنا خارجیهایی که آمدند در حال کمک به تیمشان هستند. کیفیت لیگ خیلی بهتر از پارسال است و هم مربیان بزرگ خارجی آمدند و هم بازیکنان. آنها رقابت را نزدیک کردند و به نظرم رقابت تا هفته آخر ادامه خواهد داشت. خیلی لیگ سختی را پیش رو داریم و هر تیمی که کمترین مشکل و بیشترین تمرکز و امکانات خوب داشته باشد، می‌تواند قهرمان شود.

دیدگاه‌ها