کد خبر : 1847780 | 20 مهر 1401 ساعت 14:25 | 21.5K بازدید | 3 دیدگاه

ساندرو تونالی:

داوری مسخره بود، مگر بسکتبال است؟

ساندرو تونالی، هافبک ایتالیایی میلان، به شدت به عملکرد داوری دیدار تیمش مقابل چلسی معترض است.

داوری مسخره بود، مگر بسکتبال است؟

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در شرایطی با دو گل در خانه خود مقابل چلسی شکست خورد که در همان دقایق ابتدایی فیکایو توموری به دلیل خطا روی میسون مونت با کارت قرمز مواجه شده و چلسی نیز صاحب یک ضربه پنالتی شد. ساندرو تونالی تاکید کرد چنین برخوردی در فوتبال خطا نیست و تصمیمات داور مسخره بوده است.

ساندرو تونالی گفت: "در طول یک بازی چنین اتفاقاتی بارها رخ می دهد، اما وقتی در دقیقه 18 به خاطر لمس بازیکن حریف با دست، یک پنالتی به ضررت گرفته شده و کارت قرمز هم می‌گیری دیگر مسخره است. پس ما بسکتبال بازی می کنیم که هر لمسی خطا است. به هر حال چنین احساسی داشتیم و فقط در نیمه اول چندین کارت زرد برای ضربات آزاد مضحک و خنده دار به بازیکنان میلان داده شد.

1752398

به هر حال ما باید به بقیه بازی نیز نگاه کنیم. ما سعی کردیم با غرور و افتخار حتی در این شرایط خیلی سخت بازی کنیم. این اتفاقات برای همه هوادارانی که ورزشگاه را پر کردند و انتظار یک بازی متفاوت را داشتند، ناامیدکننده است، اما از حضور آنها در سن سیرو تشکر می کنیم. دو بازی باقی مانده و هنوز احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد. ما باید در مسابقات بعد برنده شویم و بدون اینکه به پنالتی و کارت قرمز نگاه کنیم، این تنها کاری است که می توانیم انجام دهیم. سرنوشت هنوز در دست ماست. ما باید قوی باشیم و بتوانیم این عصبانیت را به انگیزه ای برای فوتبال بازی کردن تبدیل کنیم."

دیدگاه‌ها