کد خبر : 1847787 | 20 مهر 1401 ساعت 14:50 | 11.9K بازدید | 6 دیدگاه

اعتراف ستاره چلسی، شاید کارت قرمز درست نبود

جورجینیو، ستاره ایتالیایی چلسی، مدعی شد اعلام پنالتی به سود این تیم برابر میلان درست بوده است.

اعتراف ستاره چلسی، شاید کارت قرمز درست نبود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیداری جنجالی و در شرایطی که میلان با اخراج فیکایو توموری در اوایل بازی 10 نفره شد، با دو گل در سن سیرو به برتری دست یافت. در پایان بازی جورجینیو با یک شبکه ایتالیایی مصاحبه کرده و تاکید کرد همین جزئیات می تواند سرنوشت یک گروه را در چنین سطحی رقم بزند.

جورجینیو پس از شنیدن صدای الساندرو دل پیرو و سایر کارشناسان که همگی می گفتند این صحنه حتی خطا هم نبود، خندید و گفت: "فکر می کنم این صحنه پنالتی بود، شاید کارت قرمز درست نبود، اما داور باید پنالتی می گرفت. بی تردید وقتی شما در مقابل حریف 10 نفره با یک گل پیش بیفتید، شرایط متفاوت پیش رفته و همه چیز آسان می شود. این بار این اتفاق برای چلسی رخ داد و به یک پیروزی مهم دست یافتیم.

 

شرایط دو دیدار رفت و برگشت بسیار متفاوت بود. ما در نیمه اول در استمفورد بریج بسیار خوب بازی کردیم، اما این بار میلان زود 10 نفره شد و ما به گل رسیدیم، پس شرایط فرق می کرد. از این برتری نهایت استفاده را بردیم و حتی به نظر من موقعیت هایی به حریف دادیم که نباید این اتفاق رخ می داد. جزئیات در این سطح می تواند سرنوشت بازی را رقم بزند و در همین دیدار یک موقعیت نصفه و نیمه شرایط مسابقه، نتیجه و ادامه گروه را تغییر داد. فکر می‌کنم میلان در حال رشد است و آنها بهتر از فصل گذشته ظاهر شدند. آنها امشب مشکلاتی برای ما ایجاد کردند و گاهی روی دروازه ما موقعیت هایی ساخته شد که نباید اجازه می دادیم."

دیدگاه‌ها