کد خبر : 1847791 | 20 مهر 1401 ساعت 15:03 | 50.8K بازدید | 17 دیدگاه

لوا منجی بارسا می‌شود؟

افت در بدترین زمان: الان وقتش نبود آقای لواندوفسکی!

روبرت لواندوفسکی در بازی های بزرگ این فصل بارسا موفق به گلزنی نشده و در دو بازی اخیر نیز نتوانسته گل بزند. امشب در بازی سرنوشت‌ساز مقابل اینتر، چشم امید بارسا به ستاره لهستانی است.

افت در بدترین زمان: الان وقتش نبود آقای لواندوفسکی!

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی، بزرگترین خرید تابستانی بارسلونا بود. بازیکنی که به عنوان جانشین لیونل مسی و برای حل مشکلات گلزنی به بارسا پیوسته و تا به اینجا هم نمی توان گفت بد کار کرده است. او در لیگ قهرمانان سه گل به ویکتوریا پلژن زد اما در بازی برابر بایرن و اینتر موفق به گلزنی نشد.

1750529

 هفته قبل در سن سیرو لواندوفسکی اسیر دست میلان اشکرینیار، دی‌فرای و باستونی، مدافعان اینتر، بود. در بازی یکشنبه شب برابر سلتا هم لواندوفسکی به ندرت صاحب توپ شد و نتوانست گلزنی کند. او در وقفه بازی های ملی برای لهستان هم گلزنی نکرد تا مشخص شود روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. درست در زمانی که بارسا به درخشش لوا برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیاز دارد، او افت کرده است. 

1750528

ستاره لهستانی در فصل 20-2019 چهره درخشان بایرن بود و کمک کرد این تیم فاتح 6 گانه شود اما در فصل 21-2020 بایرن نتوانست به نیمه نهایی برسد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت مغلوب پی اس جی شد. در فصل گذشته نیز بایرن در یک چهارم نهایی با شکست از ویارئال حذف شد. لواندوفسکی به خوبی می دانست که در بارسا چه مسئولیت بزرگی خواهد داشت. او باید کمک کند باشگاه کاتالان پس از ناکامی بزرگ فصل قبل، حداقل به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند اما در هر دو بازی بزرگ دور گروهی موفق به گلزنی نشده است.

1749347

 بارسلونا امشب در نوکمپ میزبان اینتر است و لوا یک فرصت بی نظیر برای بازگشت به مسیر گلزنی خواهد داشت. ژاوی در مصاحبه اخیر خود گفت که به لواندوفسکی اعتماد کامل دارد و نگران نیست. او امشب تیمش را با مثلث لواندوفسکی، عثمان دمبله و رافینیا روانه میدان خواهد کرد تا شبی جادویی برای بارسا رقم بزنند. در شبی که همه نگاه ها به لواندوفسکی خواهد بود. لوا منجی بارسا می‌شود؟

دیدگاه‌ها